Ik ben aan het kijken of Pieter Derks een beetje leuk is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kijken jullie nu ook naar het Nieuwjaarsconcert?
Die lachband is zeer storend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of Pieter Derks een beetje leuk is.
Die moet ik ook nog zien.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Locked out of heaven was hier wel mijn favoriete moment. In de lijst zelf was dat uur met onder andere Personal Jesus wel echt top.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:30 schreef Cassa95 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Fokkers! Er is hier wel weer genoten zo te zien![]()
Hoogte- en dieptepunten? Verrassingen?
Na een half uur afgehaaktquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit zou ik ook zeker verwelkomen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik zou graag wat meer diversiteit in de lijst zien, dus wat mij betreft lijkt een maximaal van 3-5 nummers van één artiest per stemlijstje me wel een goed idee
Is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd?quote:
Ik ook! En dan vanavond nog even de finale van ER terugkijken en daarna besluiten dat ik De Slimste Mens niet ga terugkijken, omdat dat te veel wordtquote:
Ik ben gelukkig bij met alles, zodat ik uitgerust aan het nieuwe jaar kan beginnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! En dan vanavond nog even de finale van ER terugkijken en daarna besluiten dat ik De Slimste Mens niet ga terugkijken, omdat dat te veel wordt
Hopelijk heeft hij ook genoeg water gedronken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:25 schreef TommyL0204 het volgende:
Dagoduck zijn nachtelijke escapades van afgelopen nacht nog even terug gelezen![]()
Nee. Wij kijken altijd vanaf 1 januari pas. Tijdens de top 2000 kijken, gaat ten koste van de luistertijd en dat gaat in mijn hoofd tot kortsluiting leiden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd?
Haha alles hoeft niet in 1 dag he?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! En dan vanavond nog even de finale van ER terugkijken en daarna besluiten dat ik De Slimste Mens niet ga terugkijken, omdat dat te veel wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |