Hoogtepunt in het topic was opnieuw Tubular Bellsquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:30 schreef Cassa95 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Fokkers! Er is hier wel weer genoten zo te zien![]()
Hoogte- en dieptepunten? Verrassingen?
Ik herken dat, helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Zo, lang geleden dat ik op nieuwjaarsdag zo'n kater had
Daar heb ik ook wel van genoten jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoogtepunt in het topic was opnieuw Tubular Bells
Dan wordt t de Top 1500quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:
Volgens jaar wat mij betreft wel graag een lijst zonder Harry Styles, Taylor Swift, Coldplay, Limburgse muziek en BLØF.
Die prijs wil ik wel betalen.quote:
Hoogtepunt was zoals altijd het warme bad hier.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:30 schreef Cassa95 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Fokkers! Er is hier wel weer genoten zo te zien![]()
Hoogte- en dieptepunten? Verrassingen?
Nah We moeten ook wel lekker kunnen blijven zeiken toch? Daar zijn we Nederlanders voor!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:
Volgens jaar wat mij betreft wel graag een lijst zonder Harry Styles, Taylor Swift, Coldplay, Limburgse muziek en BLØF.
Zit even terug te kijken. Precies 2 topics vol gepost tijdens dat nummer!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel van genoten ja5 topics vol?
As it was, Sign of the Times, Trouble, the Scientist en Anselma zijn prima nummers.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:
Blijf van Taylor afquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |