Toch een opluchting dan. Ik doe ook niet mee met de postcodeloterij en ben ieder jaar toch weer blij dat de postcodekanjer niet bij ons valtquote:
ik gun het ook iedereen, maar de buren alleen als ik zelf ook mee doe.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch een opluchting dan. Ik doe ook niet mee met de postcodeloterij en ben ieder jaar toch weer blij dat de postcodekanjer niet bij ons valt![]()
Sorry buren, ik gun het jullie natuurlijk wel van harte
Ik vond het een fantastisch stukje proza en heb werkelijk genoten vanmorgen. Wat mij betreft de beste post van het topic van deze T2K die van @Dagoduckquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, even alle posts van dronken @:Dagoduck teruggelezen. Been there, done that. Hopelijk valt de kater mee
Met of zonder je?quote:
Valt ook niet mee natuurlijk, als de straten geen naam hebbenquote:
Touchequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Valt ook niet mee natuurlijk, als de straten geen naam hebben
Is hij ook nog niet helemaal overuit geloof ik..quote:
Zuipschuit!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:01 schreef Isorden het volgende:
Pfff mn kater is eindelijk een beetje weggetrokken....
Dit is echt de eerste kater in ik denk 3-4 jaar tijd.quote:
Lekker naar bed danquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt doodmoe, wordt leuk morgen met werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb gewonnen bij de Staatsloterij!
Wow, ik wel 2x zoveel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
1 Joan Jett & The Blackhearts I Love Rock ‘N Rollquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:43 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie nog gezien wat uiteindelijk de top 10 van die KKD van Frank en Wout bleek te zijn?
Hoeveel had je er goed?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 Joan Jett & The Blackhearts I Love Rock ‘N Roll
2 The Clash Should I Stay Or Should I Go
3 Dua Lipa Be The One
4 Rod Stewart Da Ya Think I’m Sexy?
5 Blondie One Way Or Another
6 The Cars Drive
7 The Black Crowes Hard To Handle
8 Coldplay Politik
9 Bob Marley & The Wailers One Love / People Get Ready
10 Counting Crows Accidentally In Love
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb gewonnen bij de Staatsloterij!
Niet alles in 1 keer uitgeven heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |