stuur maar een kattebelquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist ook nog achter gekomen dat er schijnbaar een rechtstreekse trein naar Praag bestaat.
Stuk beterquote:
De kater is zeker aanwezigquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, even alle posts van dronken @:Dagoduck teruggelezen. Been there, done that. Hopelijk valt de kater mee
Child in Time.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Terug in de tijd. Zo begint het dus.
ik moest van ess in dat topic niet dat reageren.... want verkeerde topic... dus dan hier maarquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik dacht al die post heb ik gemist
Ja t zijn geen top2000 fans daarquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest van ess in dat topic niet dat reageren.... want verkeerde topic... dus dan hier maar
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest van ess in dat topic niet dat reageren.... want verkeerde topic... dus dan hier maar
Dit dusquote:
Is mijn beltoon dus stond even heel stom te kijkenquote:
Tsja, dezelfde liedjes in een andere volgorde en bovendien moet er sociaal gedaan wordenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu Coldplay
Jammer dat weinig mensen hier After-partyen
Leugens, Fokkers zijn niet sociaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dezelfde liedjes in een andere volgorde en bovendien moet er sociaal gedaan worden
Ik hang gewoon op de bank met radio aan hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens, Fokkers zijn niet sociaal
Sociaal doen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dezelfde liedjes in een andere volgorde en bovendien moet er sociaal gedaan worden
nope en nopequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:20 schreef livelink het volgende:
@:nizno, heb je uiteindelijk nog postcodeloterij-loten geactiveerd? En woon je in Balkbrug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |