Gerapporteerdquote:
Neequote:
Hierna een wals van een uur a la de intro van Bart.quote:
Wat slechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er komt een nationaal aftelmoment
Bart slaat hoogst persoonlijk op de GONGquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hierna een wals van een uur a la de intro van Bart.
Muppet GODENquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Slap aftreksel van het origineel![]()
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij omdat allerlei zooi niet door kan gaan ivm weerquote:
Daarna volgt er een interview met hem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:55 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Bart slaat hoogst persoonlijk op de GONG
Einde tijdperkquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen wals. De rest van dit jaar is verpest
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga ook vast afsluiten mensen. Als er binnenkort weer een leuke reeks is ergens kom ik wel weer shitposten
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor volgend jaar![]()
![]()
Jeroen tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen wals. De rest van dit jaar is verpest
Ik kan ksc aanbevelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga ook vast afsluiten mensen. Als er binnenkort weer een leuke reeks is ergens kom ik wel weer shitposten
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Melleyn het volgende:
![]()
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:57 schreef Viv het volgende:
De lijdensweg van 6 minuten die als 20 minuten voelt.Zuuucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |