Ja dat hoeft dan ook weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet er weer iets als een pandemie gebeuren
Liever nog ff niet zeg..quote:
En eerder had je nog highway to hell 😂quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op het gras gras gras, strooi ik Romana's as as as
![]()
![]()
![]()
Gaat de komende jaren alleen maar vroeger worden vrees ik.quote:
Nee hoor, gewoon een overlijden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blijf bij mij (dit zijn voor mij de allermooiste uren)quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef noodgang het volgende:
Wat komt er volgend uur voor pareltjes?
Wat/wie precies? Want dit lied is wel ietsje ouder..quote:
Ja. Het voelt inmiddels wel als zo lang geleden maar dit blijft toch altijd wel het moment dat ie harder binnenkomtquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Het voelt inmiddels wel als zo lang geleden maar dit blijft toch altijd wel het moment dat ie harder binnenkomt
Snap ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Het voelt inmiddels wel als zo lang geleden maar dit blijft toch altijd wel het moment dat ie harder binnenkomt
[..]
quote:
Owh, je vaderquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atheisme heeft zo z'n voordelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En eerder had je nog highway to hell 😂
Pete Philly en Perquisite!quote:
[..]
Niet meer dan logisch toch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Nee dankjequote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er iemand aan het afgaan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand al een gieter gezien?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Logisch. Hoe lang het ook geleden is, zoiets komt altijd weer binnen. Bij mij is het dan wel iets korter (vijf jaar).
Het is allemaal een pot natquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Atheisme heeft zo z'n voordelen.
Jaquote:
Roger zal zo wel langskomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Om de plant water te geven..
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil jullie ook (vast) danken voor de gezellige uurtjes die ik hier in het top 2000 topic heb mogen beleven.
Een goede jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2025 gewenst aan jullie allemaal!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil jullie ook (vast) danken voor de gezellige uurtjes die ik hier in het top 2000 topic heb mogen beleven.
Een goede jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2025 gewenst aan jullie allemaal!
Ik was even bang dat ze het plaatje op Grenada niet kenden....quote:
jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:24 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:24 schreef Arizona het volgende:
Andere momenten in het jaar kan ik hem wel meer “normaal” luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |