SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net op tijd....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bolkend?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe zal ik de laatste uurtjes 2024 doorbrengen![]()
Slapend of poependquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe zal ik de laatste uurtjes 2024 doorbrengen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een worst in je mond stekend?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
xhamster browsend?
Bolkend?
Zuipend en kotsend?![]()
Helikopterend?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe zal ik de laatste uurtjes 2024 doorbrengen![]()
Uiteraard. Slingerend het nieuwe jaar in....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laatste kaksessie van dit jaar heb ik vanmorgen gehadquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een combinatie van dat allen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een worst in je mond stekend?
xhamster browsend?
Bolkend?
Zuipend en kotsend?![]()
Oh, ik zonet nog; het gebakken hertje schopte de reeds verteerde vorige maaltijd een stuk naar beneden m'n pens in.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatste kaksessie van dit jaar heb ik vanmorgen gehad![]()
Die heb ik net gehadquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatste kaksessie van dit jaar heb ik vanmorgen gehad![]()
![]()
Ik duik dromenland in. Tot volgend jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Meh, behalve het bolkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een worst in je mond stekend?
xhamster browsend?
Bolkend?
Zuipend en kotsend?Uw ADH vitamine Worst
Tot volgend jaar Dottiequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik duik dromenland in. Tot volgend jaar![]()
Slaap lekker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik duik dromenland in. Tot volgend jaarHee maf ze, hopen dat het vuurwerk je niet gaat wekken!
En alvast de beste wensen!
![]()
We gaan je missenquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik duik dromenland in. Tot volgend jaar
Alvast gelukkig nieuwjaarUw ADH vitamine Worst
Neh, beetje gemiddelde dag hequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een stevige worst zuigend, zaad slikkend xhamster kijken en vervolgens kotsend bolken?![]()
![]()
@poetinquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
De biem is allemaal ver weg dit jaar![]()
Allemaal hier denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
De biem is allemaal ver weg dit jaar![]()
Je huis mag vergaan, zolang DTS en de BOLK nog maar blijven bestaanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je huis mag vergaan, zolang DTS en de BOLK nog maar blijven bestaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je huis mag vergaan, zolang DTS en de BOLK nog maar blijven bestaanHee gozer!
![]()
Ik wil de toch nog even een en ieder Bolker en Bolkerinnetje een mooi nieuw jaar komen wensen waarin een ieder al zijn/haar/het en alle andere letter combinaties en voorvoegsels mogen uitkomen!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil de toch nog even een en ieder Bolker en Bolkerinnetje een mooi nieuw jaar komen wensen waarin een ieder al zijn/haar/het en alle andere letter combinaties en voorvoegsels mogen uitkomen!![]()
![]()
Hee zelfde he!
![]()
![]()
En onze Rabbit ook een super mooi nieuw jaar toegewenst!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thx, jij ook een mooi 2025 hequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En onze Rabbit ook een super mooi nieuw jaar toegewenst!!!!quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
BolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar 5 kwartier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jazeker. Het zweet breekt me ook uitquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ze flink gaan rukken welquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat Jezus met zijn zwaard en z'n 4 ruiters komen?
![]()
![]()
Deze maand hequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
Ik had verwacht dat je al veel meer gepost had in DTS dan dat!![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zit ook al weer op de 22e plaats in de Top 500!![]()
![]()
ToTquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Haags maakt geen schijn van kans over een paar maand!![]()
Sta ik met m'n kloontje 1 en 2 straks![]()
![]()
GGquote:![]()
Krijg ik een bakje koffie morgen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:53 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Sta ik met m'n kloontje 1 en 2 straks![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
GG![]()
Krijg ik een bakje koffie morgen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh jee, van plan bij hem wakker te gaan worden?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
GG![]()
Krijg ik een bakje koffie morgen?![]()
![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Iemand die speciaal naar mijn koffie vraagt![]()
![]()
* gebrokenglas wordt helemaal warm van binnen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, van plan bij hem wakker te gaan worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola!
![]()
Ah, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader komt morgen naar huis tot donderdag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG's bakjes zijn wel heel lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, van plan bij hem wakker te gaan worden?![]()
WTF!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat goed!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
ToT zet ook lekkere koffie, maar daar moet je wel heel veel geduld voor hebben.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Da Vinci kladderde z'n meesterwerken ook niet in 5 minuten he!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:58 schreef drakin het volgende:
ToT zet ook lekkere koffie, maar daar moet je wel heel veel geduld voor hebben.![]()
![]()
Hier al een hele dagquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar wtf? Ze zijn twee uur te vroeg met vuurwerk.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar wtf? Ze zijn twee uur te vroeg met vuurwerk.!!!! Vuurrwerk dat VÓÓR middernacht afgestoken wordt?!?¿!?¡?!
![]()
Het is het wachten wel waard.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Da Vinci kladderde z'n meesterwerken ook niet in 5 minuten he!
De amateurquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Da Vinci kladderde z'n meesterwerken ook niet in 5 minuten he!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: