De telegraaf noemt de zender nog steed FOXquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is voorheen FOX. Inmiddels mocht ik 'm op kanaal 81 overzetten
Las laatst wel een -in mijn ogen- goede vergelijking, op meerdere vlakken: Nederland en vuurwerk is een beetje als de USA en wapens.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp trouwens nooit waarom Nederland zo'n vuurwerkprobleem heeft. Als voorbeeldje hier (Spanje), wordt het hele jaar door om van alles vuurwerk afgestoken maar je hoort zelden over ellende, of geweld met vuurwerk.
Misschien is dat ook het probleem, Nederland maakt vuurwerk te spannend.
disturbed?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij mag van mij heel uitgebreid walsen en dan geniet ik er ook nog van. Als ie dat doet ipv nummer 13 te draaien
Hier in de wijk dit jaar ook.... knallen die vanavond voorbij komen zijn 100% illegaal...quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En het is natuurlijk privévuurwerk waar we hier over hebben. De hoeveelheid is gewoon enorm. Op de een of andere manier heeft het illegale vuurwerk daarin de laatste decennia een overhand genomen.
Ja, maar tijdens lokale feesten steken particulieren ook wel vuurwerk af. Vooral kinderen eigenlijk. Maar dus zelden gedoe. Je ziet ook nooit groepjes jongeren urenlang vuurwerk afsteken. Het is puur een culturele kwestie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En het is natuurlijk privévuurwerk waar we hier over hebben. De hoeveelheid is gewoon enorm. Op de een of andere manier heeft het illegale vuurwerk daarin de laatste decennia een overhand genomen.
Die zie ik nog wel op het toetsenbord verschijnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Best aardig gitaaristje, gaan we denk ik wel meer van horen.
Tja, wellicht. In elk geval op de kortere termijn misschien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Las laatst wel een -in mijn ogen- goede vergelijking, op meerdere vlakken: Nederland en vuurwerk is een beetje als de USA en wapens.
Als je het hier het hele jaar door legaal zou maken, zou je ook alleen maar meer ellende krijgen, want Nederland is een...
*het toetsenbordquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel op de toetsenbord verschijnen.
ja jufvrouw.quote:
Check.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Origineel van Anneke van Giersbergen en de Magic Strings
Eauck, eauckquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OMdat AXL een @:houdjemond doet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |