Toestand 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:47 schreef butz0rs het volgende:
Deze volgend jaar op 1? Hoe is het met George
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Oceaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje alle lange platen dit uur
We hebben de nummer 1 nu, dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe. Ik zou best wel al naar bed willen.
Oohquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:50 schreef Melleyn het volgende:
Jammer dat ik bij dit schreeuwnummer binnen kom
Ik denk dat ie zelf liever Twlight Zone dan op 1 heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als je George Kooijmans wil eren doe dan A little bit of peace in my heart op 1, niet Radar Love.
Ja mutequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
Ah
Ah
Ah
Oh, I wanna hear you sing
Ah
Ah
Ah
Oh, ah
Ah
Ah
Ah
Ah
Ah
Ah
Ah
In elk geval terug de Top 10 in.quote:
Lekker genietenquote:
Dat was bij de reunie tour in 1984 al een tegenvaller. Toen wisten we dat nog niet he.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Gruwelijk jammer dat ze dit niet live spelen, maar toch was Deep Purple was mega goed vorig jaar op Sweden Rock. Genoten
Geniet van je avond, Gretzl! Dankquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komende uren dus in gezelschap O&N vieren (iets later dan gepland vanwege m’n nachtje doorhalen), dus ik groet jullie bij deze alvast uitgebreid en euforisch [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iedereen wederom enorm bedankt voor hetWARME BAD
dat FOK! Top 2000 heet: aka een lange week gezelligheid, nieuwe (woord)grappen/memes en alle net zo leuke klassiekers
En niet te vergeten de persoonlijke anekdotes/verhalen/ontboezemingen die deze reeks wederom erg speciaal maken
![]()
![]()
![]()
![]()
De Top 2000 (en topicreeksen als deze) zijn inmiddels de mooiste traditie in de laatste week van het jaar!!
Een vriendin van me sprak de wijze woorden:
[..]
En daar ben ik het natuurlijk volmondig mee eensHet is een heel bijzonder eindejaarsfeestje dat wij in ons Nederlandje hebben, met niets in de wereld te vergelijken. Muziek is en blijft de mooiste bijzaak van het leven en een week lang CSL'en met een paar miljoen anderen is gewoon het beste ooit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot in het nieuwe JAAR, ergens in december, over een kleine twee weken op de meet of gewoon al morgen!! Wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling toe LEGENDARY FOK!PEOPLE!![]()
Doe voorzichtig en alle goeds voor 2025!!
Love you all, bye bye toedels
![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei niet eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
De helft hier vindt ‘m geweldig, de andere helft haat hem
Hier Gaat Iets Fout.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:54 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Ik denk dat ik in een twilight zone naar Palestina verhuisd ben. Enorme bommen gaan hier af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |