Touchequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neejoh, laatste anderhalf uur van de lijst luister ik niet.
Nog een keer Linkedinlinkinedparkaparkquote:
Bij iedere trekking krijg je een kanjerpunt. Doe je het hele jaar mee (14 trekkingen) dan heb 14 kanjerpunten. Jij doet maar 1 keer mee dus 1 kanjerpunt. Het bedrag dat je wint is afhankelijk van hoeveel kanjerpunten je hebt kortom als jij wint dan is het niet veel ten opzichte van iemand die het hele jaar meespeelt.quote:
omdat er mensen op "he joh Jip" hebben gestemd ipv dezequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Coldplay genot
Waarom staat dit niet op 3?
Doe niet zo sip.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er mensen op "he joh Jip" hebben gestemd ipv deze
ow... geen last van... mijn straat is verdeeld in 4 postcodes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij iedere trekking krijg je een kanjerpunt. Doe je het hele jaar mee (14 trekkingen) dan heb 14 kanjerpunten. Jij doet maar 1 keer mee dus 1 kanjerpunt. Het bedrag dat je wint is afhankelijk van hoeveel kanjerpunten je hebt kortom als jij wint dan is het niet veel ten opzichte van iemand die het hele jaar meespeelt.
Zijn die beter dan Pandapunten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij iedere trekking krijg je een kanjerpunt. Doe je het hele jaar mee (14 trekkingen) dan heb 14 kanjerpunten. Jij doet maar 1 keer mee dus 1 kanjerpunt. Het bedrag dat je wint is afhankelijk van hoeveel kanjerpunten je hebt kortom als jij wint dan is het niet veel ten opzichte van iemand die het hele jaar meespeelt.
pandapunten heb ik er heul veul in... kan ik die inwisselen voor kanjerpunten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn die beter dan Pandapunten?
quote:
Carglasquote:
4 postcodes voor één straat met 30 huizen? Ik kan me niet voorstellen dat de PTT dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... geen last van... mijn straat is verdeeld in 4 postcodes.
totaal maar 30 huizen... dus das weinig per postcode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |