Mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Lekker alleen op de bank oud & nieuw vieren is mij prima bevallen
Ja dat krijg je als je al die leuke lampjes en versieringen meteen weghaaltquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Kerstspullen binnen opgeruimd![]()
Dat doe ik altijd meteen op nieuwjaarsdag, maar meteen door de zure appel heen en accepteren dat de donkere dagen na kerst zijn aangebroken![]()
Vind januari de meest deprimerende maand van het jaar.
Mooi zo!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Dave het volgende:
[..]
2 winnaars met een half lot.
Ik had maar liefst 5 euro.
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:54 schreef Troel het volgende:
Zo, wij zijn weer frips gedoucht en wakker. Tien over twaalf ging de telefoon. Schoonouders gingen ervan uit dat we al wel wakker waren
Nee hoor, want we lagen eigenlijk gewoon te stinken in bed al half wakkerquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is welquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?
Bij mij in de familie zou zoiets zonder grappen tot een ernstige crisis hebben geleidquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is wel
Ja, ik hoorde het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
In de VS begint het jaar ook weer lekkerEn in Bourbon Street nog wel.
Mijn collegaatje stond rond die tijd onaangekondigd op het raam te bonken. Maar dat was wel vannacht zeg maarquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is wel
Mij ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Je hebt het in ieder geval weer overleefdquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Wat een wind vandaag![]()
We waren net op de heide van de Peel, en werden bijna van de weg geblazen. In het kleine beboste gedeelte waar we langskwamen viel nog een boom om een stukje voor ons, dat was ook niet echt lekker.
Je keek niet op voorhand of de winkel open zou zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval weer overleefdHet waait inderdaad heel erg.
Net ging ik naar de supermarkt (die gesloten bleek). Heen was makkelijk, terug was een opgave. Op de heide, op zo'n open terrein, is het vast tig keer erger.
Nee, dat is misschien wel wat onhandigquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Je keek niet op voorhand of de winkel open zou zijn?
Ja, het uitwaaien is in elk geval aardig geluktquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval weer overleefdHet waait inderdaad heel erg.
Net ging ik naar de supermarkt (die gesloten bleek). Heen was makkelijk, terug was een opgave. Op de heide, op zo'n open terrein, is het vast tig keer erger.
Ik heb juist net de lampjes in de boom weer aan gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk, alle kerstspullen zijn hier ook weer opgeruimd.
Hier branden ze ook nog gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb juist net de lampjes in de boom weer aan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |