Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.quote:
Ik plaats hier even een tvp'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
Het winnende lot is verkocht in Heemskerk en Bladelquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Die vlinder heeft het maar druk deze week.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Bejaardequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
Inmiddels werkte het... 25 euro verliesquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.
Wel gezonder dan oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
Je moet bijbetalen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Trustequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |