SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus niet, en kan hem momenteel niet vinden qua streaming.....quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb de HIghlander film echt tig keer gezien, maar de laatste keer is ook weer tig jaar geleden
En die is hartstikke doodquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Brian May? Ja John Deacon ook. Is Roger? Nee die is naar de Taylor, maar Freddie is er wel bij
En van de drankquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruud moet gewoon sowieso van de schuifjes afblijven.
Een van de schaduwkanten: https://www.reddit.com/r/(...)ood_based_playlists/quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spotify is ideaal
geen voor fm platgewalste 0db blokgolf, dj's, kutcafé en reclame
Oh mja dat kan wel eens kloppenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op deze doet John niet mee volgens mij
Beetje hebberig en een grote egoshow allemaal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef asco het volgende:
Nou ja zeg, net moest the show nog doorgaan.
Spoiler!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik durf wel te verklappen dat er nog komen.
Deacon niet?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op deze doet John niet mee volgens mij
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, ja,Anders was je niet hier natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een van de schaduwkanten: https://www.reddit.com/r/(...)ood_based_playlists/
...ondanks Reddit-link het lezen waard.
Ik hoor Innuendo niet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
By far de aller aller beste queen
Dit is Innuendo niet toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een stijging van 25 plekken in de top 100 vind ik nog best een verrassingquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanochtend stond bol van de verrassingen maar die zijn nu wel geweest voor mijn gevoel. Of er moet er zo nog 1 komen die vorig jaar top 30 stond.
Daar verschillen we van mening overquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |