Ik weet niet meer wat voor weer het toen was. Koud toch? maar wel droogquote:Op maandag 29 december 2025 08:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had liever het weer van kerst gezien
Yup en wat windquote:Op maandag 29 december 2025 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat voor weer het toen was. Koud toch? maar wel droog
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd omquote:
amateurquote:Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd om
Ja je kan het wel beter vastzetten maar het was gewoon net iets te hard. Helemaal windstil is ook kut met smog, maar zo hard waaien hoeft van mij echt niet meer. Windkracht 2 of 3 is gewoon prima.quote:
Blijft het rook zo hangen. Altijd wat wind. Geen stormquote:Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd om
Ja je moet geen windkracht 1 hebben maar windkracht 5 of 6 is al helemaal kut. Dan liever windkracht 1. Maar het beste is gewoon 2 of 3quote:Op maandag 29 december 2025 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijft het rook zo hangen. Altijd wat wind. Geen storm
In de avond echt dikke mist nee bedanktquote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Gister was een perfecte dag geweest. Fris, zon en weinig wind
Ja dat was wel kut idd,dat was ik ff vergetenquote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de avond echt dikke mist nee bedankt
Hier ook.quote:Op maandag 29 december 2025 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat was wel kut idd,dat was ik ff vergeten
Maar de grootste buit is weer binnen. Stook ze mensen
Geniet dr van in tegenstelling tot de jank- en verbodbrigades
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsjequote:Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier ook.
Zoveel stond al op uitverkocht echt knettergek. Nog nooit gezien zo erg op de eerste dag.
Ahja ik woon voorbij Amsterdam. Is het niet waard om heen te rijden alleen voor vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsje
Ik was bij Venlo de grens overgegaan. Maar daar was het echt tering druk. Daarna nog even naar Xpyro gereden die in Issum zit dit jaar. Die was ook al bijna leeg gekocht. Volgend jaar als het verboden is in Nederland wil ik oud en nieuw in Duitsland gaan vieren. Maar denk dat ik dat wel veel dieper in Duitsland ga doen want deze drukte was dit keer echt niet normaal. Ik koop denk al meer dan 16 a 17 jaar vuurwerk in Duitsland maar zo druk heb ik het nog nooit gezien. Zal volgend jaar bij een verbod alleen maar erg worden.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsje
Nou net over de grens bij Arnhem stonden de Amsterdammers en IJmuidenaars in de rij....zag ik vanochtend al voor 8 u lolquote:Op maandag 29 december 2025 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ahja ik woon voorbij Amsterdam. Is het niet waard om heen te rijden alleen voor vuurwerk
Ja voor sommige wel maar voor mij niet.quote:Op maandag 29 december 2025 18:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou net over de grens bij Arnhem stonden de Amsterdammers en IJmuidenaars in de rij....zag ik vanochtend al voor 8 u lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |