Ik weet niet meer wat voor weer het toen was. Koud toch? maar wel droogquote:Op maandag 29 december 2025 08:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had liever het weer van kerst gezien
Yup en wat windquote:Op maandag 29 december 2025 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat voor weer het toen was. Koud toch? maar wel droog
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd omquote:
amateurquote:Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd om
Ja je kan het wel beter vastzetten maar het was gewoon net iets te hard. Helemaal windstil is ook kut met smog, maar zo hard waaien hoeft van mij echt niet meer. Windkracht 2 of 3 is gewoon prima.quote:
Blijft het rook zo hangen. Altijd wat wind. Geen stormquote:Op maandag 29 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Is toch juist beter als er geen wind is? Ik weet nog wel 2023-2024 vielen al m'n potten en pijlen de hele tijd om
Ja je moet geen windkracht 1 hebben maar windkracht 5 of 6 is al helemaal kut. Dan liever windkracht 1. Maar het beste is gewoon 2 of 3quote:Op maandag 29 december 2025 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijft het rook zo hangen. Altijd wat wind. Geen storm
In de avond echt dikke mist nee bedanktquote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Gister was een perfecte dag geweest. Fris, zon en weinig wind
Ja dat was wel kut idd,dat was ik ff vergetenquote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de avond echt dikke mist nee bedankt
Hier ook.quote:Op maandag 29 december 2025 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat was wel kut idd,dat was ik ff vergeten
Maar de grootste buit is weer binnen. Stook ze mensen
Geniet dr van in tegenstelling tot de jank- en verbodbrigades
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsjequote:Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier ook.
Zoveel stond al op uitverkocht echt knettergek. Nog nooit gezien zo erg op de eerste dag.
Ahja ik woon voorbij Amsterdam. Is het niet waard om heen te rijden alleen voor vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsje
Ik was bij Venlo de grens overgegaan. Maar daar was het echt tering druk. Daarna nog even naar Xpyro gereden die in Issum zit dit jaar. Die was ook al bijna leeg gekocht. Volgend jaar als het verboden is in Nederland wil ik oud en nieuw in Duitsland gaan vieren. Maar denk dat ik dat wel veel dieper in Duitsland ga doen want deze drukte was dit keer echt niet normaal. Ik koop denk al meer dan 16 a 17 jaar vuurwerk in Duitsland maar zo druk heb ik het nog nooit gezien. Zal volgend jaar bij een verbod alleen maar erg worden.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er 60km duitsland voor in gereden heb. Was daar niet zo heel druk in een relatief klein plaatsje
Nou net over de grens bij Arnhem stonden de Amsterdammers en IJmuidenaars in de rij....zag ik vanochtend al voor 8 u lolquote:Op maandag 29 december 2025 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ahja ik woon voorbij Amsterdam. Is het niet waard om heen te rijden alleen voor vuurwerk
Ja voor sommige wel maar voor mij niet.quote:Op maandag 29 december 2025 18:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou net over de grens bij Arnhem stonden de Amsterdammers en IJmuidenaars in de rij....zag ik vanochtend al voor 8 u lol
Ook al heet je Fridayquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg. Zou er zelf echt niet tussen gaan staan
Zo'n discovery potje, 16 shots voor 2,50.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vraag me wel af waarom zoveel mensen naar Duitsland gaan voor vuurwerk. Ja het is goedkoper maar je moet er dus heen rijden, en het vuurwerk is vaak 18/20 mm.
16 shots potje met 14mmquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:05 schreef incel het volgende:
[..]
Zo'n discovery potje, 16 shots voor 2,50.
[ afbeelding ]
Laat mij maar eens zien welke winkel in Nederland een leuk 16 shot potje voor een knaak verkoopt
Hier betaal je minimaal 10 euro voor een 16 shots potje. Gewoon 4 keer zo duur dus. Ja het zijn niet 1.2" met de mooiste boeketten, maar het is gewoon veel voor weinig. Je hebt er dus gewoon 20 van die dingen voor 50 euro. Of 40 voor 100 euro. Laat mij maar eens zien waar je zoveel vuurwerk voor zo weinig kan halen in Nederland. De reis is het echt wel waard, maar wel alleen als je boven de 25kilo zit.
Zeker als je van vuurwerk afsteken houdt. Ja een dikke compound van meer dan 100 euro is leuk, maar is maar 1x aansteken. Sommige mensen houden ook gewoon van lekker allerlei vuurwerk afsteken de hele avond door.
Is gewoon prima en leuk voor tussendoor, zeker voor dat geld. Het zijn niet de dikste cakes, maar ik wil wel wat te doen hebben en niet alleen maar 3 grote dingen hebben op zo'n avond. Ik sta lekker uren buiten de hele tijd klein spul tussen de pauzes van het grote spul af te steken om bezig te blijven. Ik vind stoken dan ook gewoon geweldig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
16 shots potje met 14mm
Ja als jij blij wordt van 14mm moet je dat vooral doen
Top manquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:18 schreef incel het volgende:
[..]
Is gewoon prima en leuk voor tussendoor, zeker voor dat geld. Het zijn niet de dikste cakes, maar ik wil wel wat te doen hebben en niet alleen maar 3 grote dingen hebben op zo'n avond. Ik sta lekker uren buiten de hele tijd klein spul tussen de pauzes van het grote spul af te steken om bezig te blijven. Ik vind stoken dan ook gewoon geweldig.
Ik ook hoor. Maar ja ik ben geen millionaire en kan niet 40 compounds krijgen om af te steken. Meestal koop ik zelf maar 1, 2 of 3 grote dingen en tussendoor allerlei kleiner spul. Ik word zelfs vrolijk van grondbloemen en knetterlinten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Top man
Ik ben zelf meer van de 30mm compounds, ieder zijn eigen ding
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Enige wat dan enig nut heeft is een knalcake ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zijn sommige mensen eigenlijk zo intens dom dat ze in theorie mooi siervuurwerk afsteken....als de zon schijnt? Snappen die oprecht niet dat je er dan niks van ziet, of hoe werkt dat in hun hersencel?
Maar ik kijk dan, en zie een paar van die nauwelijks zichtbare gekleurde dingetjes, dus het is vrijwel altijd siervuurwerk (wat ik zie dan)quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Enige wat dan enig nut heeft is een knalcake ofzo
Misschien vinden ze het geluid mooi.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zijn sommige mensen eigenlijk zo intens dom dat ze in theorie mooi siervuurwerk afsteken....als de zon schijnt? Snappen die oprecht niet dat je er dan niks van ziet, of hoe werkt dat in hun hersencel?
Zou kunnen. Misschien een blinde die het aangestoken heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het geluid mooi.
Kunnen ook gewoon knalcakes zijn. Maar goed als je gewoon in Duitsland hebt geweest en een paar van die 16 shot discoveries hebt dan is dat ook gewoon leuk die knallen overdag. Zou geen dure compound nu doen nee dat is zondequote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Frutsel het volgende:
Nu ook weer. Twee sierpotten overdag.
Nutteloos. Misschien om @:heywoodu ze te laten zien
Zat bij mijn ma in het dorp. Niet normaal!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt hier wel of er vandaag en vooral nu de avond gevallen is er veel meer vuurwerk de lucht in gaat dan in andere jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |