Ik heb gewoon de hele nacht geslapen, dus ik ben nog een soort van scherp.quote:
boemquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij t concept vuurwerk bij daglicht uitleggen?
En Serhat dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef Redefine het volgende:
Deze zou ook eventueel nog wel gedraaid kunnen worden op mijn uitvaart. Naast Jeff Buckley en Last Goodbye.
Hopelijk is dat nog wel heel ver weg natuurlijk
En is Roger?quote:
Ja.quote:
Ik mag Margaretha Geertruida Zelle zeggen.quote:
1 teek on miequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt 1 take te zijn, maar kan het me bijna niet voorstellen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef Mansjester het volgende:
Hot take: Ik luister liever naar Lola Montez dan Queen
Helpt misschien ook niet mee dat ik net even een pretsigaret had genomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele nacht geslapen, dus ik ben nog een soort van scherp.
Mag wel meer verdeeld worden ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef Evenstar het volgende:
Teveel Kwien in de lijst en in de laatste 100 etc.
Moest je een pak mie in de hoek zetten dat dit twee minuten duurde?quote:
Dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef Evenstar het volgende:
Teveel Kwien in de lijst en in de laatste 100 etc.
Familie van Lutsharel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag Margaretha Geertruida Zelle zeggen.
Fijne jaarwisseling, was gezellig weerquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga afsluiten voor dit jaar en sociaal doen
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga afsluiten voor dit jaar en sociaal doen
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |