Jij ook een fijne avond en jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga afsluiten voor dit jaar en sociaal doen
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Bedankt weer voor het lachen, fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Bedankt weer voor een mooie reeks vol met matige grapjes, een overkill aan gifjes, het uitkotsen en ophemelen van platen maar bovenal jullie gezelligheid
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en dat 2025 maar een mooi jaar mag worden!
Het blijft een mysterie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag Margaretha Geertruida Zelle zeggen.
Heb een fijne avond manquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Fijne jaarwisseling GRMBLquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
veul snaai en reegnquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Die draaien we toch al bij jou?quote:
Ja ben soms een beetje traagquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest je een pak mie in de hoek zetten dat dit twee minuten duurde?
Oh ja, en die ene die eigenlijk niks in de top 100 te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten inmiddels niet meer bij de overbodige Queens, maar deze was wel wat hoog.
Nu krijgen we nog 72 nummers die vorig jaar bij de beste 100 stonden.
Genoeg voor vanavond?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even bier koud(er) zetten en kijken of er oliebollen zijn.
En de 73e, zat vorig jaar bij Tom Manders in zijn jas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten inmiddels niet meer bij de overbodige Queens, maar deze was wel wat hoog.
Nu krijgen we nog 72 nummers die vorig jaar bij de beste 100 stonden.
Ik krijg ook wel een brok in mijn keel als hij klaar is met zingen en Brian het dan af maakt..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Die uithaal![]()
Meest indrukwekkende blijft voor mij toch Mother Love. Echt zijn laatste adem
1 maar die niks in de top100 te zoeken heeft. Ik ken er wel meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja, en die ene die eigenlijk niks in de top 100 te zoeken heeft.
Dat geldt op zich voor 2 anderen ook wel als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja, en die ene die eigenlijk niks in de top 100 te zoeken heeft.
priv.investigations ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef mario390 het volgende:
dit paul rubber. brekt elke lied erder af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |