Ik zal 'm niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze kunnen bij de Snob totaal niet plannen
Damn you, skoop. Vond zijn verhaal over draaien voor Depeche Mode belangrijkerquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:05 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet persoonlijk opvatten.Maar het is wellicht meer zo dat sommige DJ's zich niet aan de planning houden.
is zeker niet persoonlijk bedoeld. En ik snap dat t met stoom en kokend water gebeurt gezien de tijd tussen stemming en uitzending. Maar juist bij uren die je vantevoren opneemt, en wat per uur gebeurt, zou het mogelijk moeten zijn strak te plannen en je daaraan te houden. Sturen jullie weleens uren terug als de dj zich er niet goed aan houdt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:05 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet persoonlijk opvatten.Maar het is wellicht meer zo dat sommige DJ's zich niet aan de planning houden.
Hah, daar moet je wel in de planning rekening mee houden, anders loopt het helemaal de soep in.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over lang lullende jocks gesproken. Duikt Ratz nog op de tweede week?
5 minuten extra per uur vrij makenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hah, daar moet je wel in de planning rekening mee houden, anders loopt het helemaal de soep in.
Lekkere nieuwe layout met een werkende snob2000 dagelijkse playlist trouwens zie ik.
Ik weet niet of er wel eens 'uren' teruggestuurd worden. Dat is aan Pinguin radio, daar heb ik (of anderen bij de Snob 2000/Ondergewaardeerde Liedjes) geen zicht op. Maar ik kan begrijpen dat het lastig is, want de uren worden strak gepland. Dit omdat er zoveel muziek is om uit te zenden en we niks naar een aparte podcast willen sturen (weer gelukt dit jaar, yay!). Dus er is weinig marge voor de DJ's, want er is steeds voor ong. 54-55 minuten muziek ingepland (rest is voor jingles en de DJ's zelf). Is helaas niet anders, zolang er zoveel lange muziekstukken in staan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
is zeker niet persoonlijk bedoeld. En ik snap dat t met stoom en kokend water gebeurt gezien de tijd tussen stemming en uitzending. Maar juist bij uren die je vantevoren opneemt, en wat per uur gebeurt, zou het mogelijk moeten zijn strak te plannen en je daaraan te houden. Sturen jullie weleens uren terug als de dj zich er niet goed aan houdt?
Nee, hij is geen Snob DJ deze keer. Helaas (al weet ik dat meningen over hem erg verdeeld zijn).quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over lang lullende jocks gesproken. Duikt Ratz nog op de tweede week?
Eerdere jaren werden die lange nummers toch wel in een podcast gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:16 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of er wel eens 'uren' teruggestuurd worden. Dat is aan Pinguin radio, daar heb ik (of anderen bij de Snob 2000/Ondergewaardeerde Liedjes) geen zicht op. Maar ik kan begrijpen dat het lastig is, want de uren worden strak gepland. Dit omdat er zoveel muziek is om uit te zenden en we niks naar een aparte podcast willen sturen (weer gelukt dit jaar, yay!). Dus er is weinig marge voor de DJ's, want er is steeds voor ong. 54-55 minuten muziek ingepland (rest is voor jingles en de DJ's zelf). Is helaas niet anders, zolang er zoveel lange muziekstukken in staan.
Ook alleen maar complimenten van mij voor de lijst. Muzikaal hoogtepuntje van het jaar hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:16 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of er wel eens 'uren' teruggestuurd worden. Dat is aan Pinguin radio, daar heb ik (of anderen bij de Snob 2000/Ondergewaardeerde Liedjes) geen zicht op. Maar ik kan begrijpen dat het lastig is, want de uren worden strak gepland. Dit omdat er zoveel muziek is om uit te zenden en we niks naar een aparte podcast willen sturen (weer gelukt dit jaar, yay!). Dus er is weinig marge voor de DJ's, want er is steeds voor ong. 54-55 minuten muziek ingepland (rest is voor jingles en de DJ's zelf). Is helaas niet anders, zolang er zoveel lange muziekstukken in staan.
Klopt. Was ook veel commentaar op (en ook terecht vond ik). Het is toch leuker/mooier als je alle liedjes tijdens de reguliere uitzendingen kan draaien (al zit daar soms een edit van een lied bij). Dus de voorkeur is geen liedjes in aparte podcasts. Consequentie is dat sommige radio-uren wat krapper aanvoelen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef camilero het volgende:
[..]
Eerdere jaren werden die lange nummers toch wel in een podcast gedaan?
Dank. Het is altijd even wat werk zo eind november/begin december, maar natuurlijk ook leuk om te doen. En voor mij blijft het ook een muzikale ontdekkingsreis, want een groot gedeelte ken ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook alleen maar complimenten van mij voor de lijst. Muzikaal hoogtepuntje van het jaar hoor.
En ik leer ook veel muziek kennen door de playlist op spotify te shuffelen de rest van het jaar.
Ah jammer. Die keer dat hij een vrij lang persoonlijk verhaal deelde op de laatste dag en bijna brak.. weet niet meer precies bij welk nummer dat was. Maar die voelde ik welquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nee, hij is geen Snob DJ deze keer. Helaas (al weet ik dat meningen over hem erg verdeeld zijn).
Ik vond de lijst er over het algemeen niet slechter door worden, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke (gebrek aan) smaakquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:20 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Klopt. Was ook veel commentaar op (en ook terecht vond ik). Het is toch leuker/mooier als je alle liedjes tijdens de reguliere uitzendingen kan draaien (al zit daar soms een edit van een lied bij). Dus de voorkeur is geen liedjes in aparte podcasts. Consequentie is dat sommige radio-uren wat krapper aanvoelen.
Hmmh ik snap de kritiek maar snap ook dat het fijner is net wat ruimer in je jasje te zitten qua muziek. Vond dat verplaatsen naar podcasts wel een goed idee. Bij Orinoco gaan we altijd uit van 52/53 minuten muziek en rest praattijd en jingles. En sommige djs praten nou eenmaal meer en gemakkelijker dan anderen dus daar wordt ook nog rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:20 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Klopt. Was ook veel commentaar op (en ook terecht vond ik). Het is toch leuker/mooier als je alle liedjes tijdens de reguliere uitzendingen kan draaien (al zit daar soms een edit van een lied bij). Dus de voorkeur is geen liedjes in aparte podcasts. Consequentie is dat sommige radio-uren wat krapper aanvoelen.
Die jingle kwam inderdaad weer waardoor meerdere mensen in de chat ook af gingen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Af vanwege de Snob?
Ik weet dat Pinguin een paar jaar geleden inderdaad Last Christmas in een jingle had verwerkt. Maar daar was toen zoveel protest op gekomen dat ik hoopte/dacht dat ze die jingle niet meer gebruiken.
Maar anders... dan wordt het nog een gevaarlijke week voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |