Ga haar als t goed is volgende week live zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef W_Wolf het volgende:
Ah, Roosbeef.
Een beetje vreemd, maar wel erg lekker. Geldt zeker ook voor dit liedje.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:17 schreef Eightyone het volgende:
Roosbeef. Ik ben allergisch voor deze zangstijl/intonatie.
Af vanwege de Snob?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig was ik al af bij de Whamageddon, anders was dat nu alsnog gebeurd.
Ook al ben ik fan van Roosbeef, ik begrijp je wel. Bij andere zangers (en zangeressen) kan ik dat ook heb (o.a. Eefje). Ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:17 schreef Eightyone het volgende:
Roosbeef. Ik ben allergisch voor deze zangstijl/intonatie.
Tja, zo ben ik fan van Bob Dylan. Over stemmen gesprokenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ook al ben ik fan van Roosbeef, ik begrijp je wel. Bij andere zangers (en zangeressen) kan ik dat ook heb (o.a. Eefje). Ieder zijn smaak.
Ik heb het sowieso met vocalisten die te nadrukkelijk een stemmetje opzetten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ook al ben ik fan van Roosbeef, ik begrijp je wel. Bij andere zangers (en zangeressen) kan ik dat ook heb (o.a. Eefje). Ieder zijn smaak.
Lena Meyer heeft op die manier nog eens t songfestival gewonnen voor Duitsland door een Britpop-accentje te imiterenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso met vocalisten die te nadrukkelijk een stemmetje opzetten.
In m'n herinnering had je er in het MySpace- en hipster-tijdperk relatief veel.
Vond het liedje de tweede keer dat ze meedeed spannender. Ze zag er daar ook erg goed uit in het zwartquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lena Meyer heeft op die manier nog eens t songfestival gewonnen voor Duitsland door een Britpop-accentje te imiteren
en zonder dat zwart ook, bohhquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vond het liedje de tweede keer dat ze meedeed spannender. Ze zag er daar ook erg goed uit in het zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |