SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 31-12-2024 17:52:15 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Grootse plannen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste van 2025 dan
HeheheheheheheOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar ik heb hemquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit topic komt nog wel vol .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar dan ben ik er denk niet meer om het te kapenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja houwe jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heb je dat verhal geluistert in studio?quote:
wat was met de blonde in auto, zij dacht magendarm maar dann en kind geboren??![]()
lekker genietenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inmiddels aan de cocktail![]()
Waar was dat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je dat verhal geluistert in studio?
wat was met de blonde in auto, zij dacht magendarm maar dann en kind geboren??![]()
Bethlehemquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beetje neuken in die autoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I'm a bitchquote:
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell
I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other wayProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
5 en al 1 opquote:
Dus nu nog 3 overDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Heb echt een flinke lading knoflook in mijn udon gegooidUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Net oliebollen op zo gourmettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het niet gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je dat verhal geluistert in studio?
wat was met de blonde in auto, zij dacht magendarm maar dann en kind geboren??
Maar het is niet de eerste keer dat een vrouw niet weet dat ze in verwachting is, buikpijn krijgt en denkt dat ze maag- en darmklachten heeft en dan een kind krijgt.![]()
Of een keer niest en *ploep*quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord.
Maar het is niet de eerste keer dat een vrouw niet weet dat ze in verwachting is, buikpijn krijgt en denkt dat ze maag- en darmklachten heeft en dan een kind krijgt.![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En denkt dat ze in haar broek piest.![]()
![]()
ja maar hoezo zegt zij dat in radio bij top 2000?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord.
Vanwege een toepasselijk liedje, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoezo zegt zij dat in radio bij top 2000?
Dat op de autoradio was op het moment dat ze ging bevallen.
Denk je ook niet?![]()
Of gewoon omdat het kan!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Vanwege een toepasselijk liedje, denk je ook niet?
Dat op de autoradio was op het moment dat ze ging bevallen.
Denk je ook niet?![]()
![]()
Ja, en ik kan heel goed tellen.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is nog helemaal niet zeker hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef mario390 het volgende:
latste keer 2024 op wc geweest en lasagne is al over de backtijd![]()
![]()
Misschien alleen om te knallen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker hoor![]()
![]()
Helaasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaa komt goed.
Die jaarlijkse gelukkig nieuwjaar berichten op Facebook en Instagram posts sla ik over dit jaar hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed plan welquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaa komt goed.
Die jaarlijkse gelukkig nieuwjaar berichten op Facebook en Instagram posts sla ik over dit jaar hoor.![]()
Ja al die vage kennissen en verre tantes die je al jaren niet meer spreekt waar je dan opeens likes van krijgt enzoquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom heb ik ook geen Facebook meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al die vage kennissen en verre tantes die je al jaren niet meer spreekt waar je dan opeens likes van krijgt enzo![]()
Jullie zijn tricky.Ik wens straks iedereen 10 keer gelukkig nieuwjaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ooit een keer een 24 uur vakantie gehad omdat ik te enthousiast was.quote:![]()
Toen was ik ook wel heel dronken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een 24 uur vakantie gehad omdat ik te enthousiast was.![]()
Toen was ik ook wel heel dronken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gemuse ist gesund und viel dicke kackdit jaar niet meer
![]()
Bolke () & Bolke (
) bejubelen voor het laatst in 2024 de kampioen @JustinK
:"2024 is bijna achter de horizon verdwenen!"
:"En één man zijn ster heeft dit jaar wel heel hard geschenen!"
:"Meer dan de helft van het jaar!"
:"Kreeg hij het voor elkaar!"
:"Keer op keer het podium bestijgen!"
:"Hij moet wel moe zijn, en heel veel hijgen!"
:"Nu is de vraag voor twee-nul-twee-vijf!"
:"Bolkt hij ook komend jaar iedereen het hemd van het lijf?"
+
:""GEFELICITEERD MET JE KARREVRACHT AAN KAMPIOENSCHAPPEN JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Danku Bolkequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke () & Bolke (
) bejubelen voor het laatst in 2024 de kampioen @:JustinK
+
:""GEFELICITEERD MET JE KARREVRACHT AAN KAMPIOENSCHAPPEN JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
en Bolke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook bedankt voor alle bolk!quote:![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het was me een waar genoegen met jullie allemaalquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor alle bolk!![]()
![]()
![]()
![]()
@Dotteke heb braaf de rijm geplaatst, dacht op de weg naar huis:"meteen posten anders wordt Dottert boos!"
Ja dat wil je nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Dotteke heb braaf de rijm geplaatst, dacht op de weg naar huis:"meteen posten anders wordt Dottert boos!"![]()
![]()
Lijkt me doodengquote:
gezien het aantal ontploffingen hier in de buurt momenteel denk ik dat er van mijn dutje weinig meer terecht gaat komen.
Mijn geweld in het kleinste kamertje is er niks bij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Blijft knap hoe de Bolkes dat steeds uit hun vleugels en uiers weten te schuddenUw ADH vitamine Worst
Jij ook Borrelquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast 🥂🍾👯♂️
Einde bericht![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thx, jij ook een fijne jaarwisseling Borrel 🎆 🥂quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Einde bericht![]()
Het is een gavequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Blijft knap hoe de Bolkes dat steeds uit hun vleugels en uiers weten te schudden![]()
Nou, hier lijkt ook iedereen buiten te staan en te knallen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
gezien het aantal ontploffingen hier in de buurt momenteel denk ik dat er van mijn dutje weinig meer terecht gaat komen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Soms is ineens rustig buiten, dan zijn ze even weer aan het opwarmen binnen enz
Ja, hier ook. Of even nieuwe voorraad aan het halen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
Soms is ineens rustig buiten, dan zijn ze even weer aan het opwarmen binnen enzAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben blij als het voorbij is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Of even nieuwe voorraad aan het halen.
Het voelt echt heel vies koud aan, vanmiddag al.quote:
Ik was ff een autoradio aan het inbouwen (nou ja ff) maar ik ben tussendoor een paar keer binnen op gaan warmen.
Dus nu gewoon aan de koude paters.... warm binnen...... laat maar gebeuren![]()
Leuk dat je hier ook even komt buurtenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het voelt echt heel vies koud aan, vanmiddag al.
Ik was ff een autoradio aan het inbouwen (nou ja ff) maar ik ben tussendoor een paar keer binnen op gaan warmen.
Dus nu gewoon aan de koude paters.... warm binnen...... laat maar gebeuren
Uw ADH vitamine Worst
Ah wat ongezelligquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of blijf je lekker bolkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Ligt er aan of er meer mensen zijn die ook gaan bolken vanavondquote:
Waarom buiten kruitdampen gaan binnen ademen als je binnen ook gezellig kan makenUw ADH vitamine Worst
BoNootje! Voor jou ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Einde bericht![]()
![]()
Lekker binnen bolkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ligt er aan of er meer mensen zijn die ook gaan bolken vanavond![]()
![]()
Met andere dampen zekerquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom buiten kruitdampen gaan binnen ademen als je binnen ook gezellig kan maken![]()
![]()
Zo is dat en binnen kan ik ook wel wat vuurwerk zienquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom buiten kruitdampen gaan binnen ademen als je binnen ook gezellig kan maken
Metrolijnen rijden wel door tot 2.00 dat was vorig jaar niet zo, behalve die ene lijn naar ErasmusbrugUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
brr was koud op de platz waar de mensen niet meer wakker werden![]()
![]()
kon jou niet missenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk dat je hier ook even komt buurten![]()
Mooi zo, fijn dat je er aan gedacht hebt. Fijne jaarwisseling lieve Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Dotteke heb braaf de rijm geplaatst, dacht op de weg naar huis:"meteen posten anders wordt Dottert boos!"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ik heb ook speciaal wat chips in huis gehaald, worst en andere snacks.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was net nog bij AH, alle schappen zo goed als leeg. En volgende week heel Nederland weer naar de sportschool.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook speciaal wat chips in huis gehaald, worst en andere snacks.![]()
Grapje. Lekker genieten hoor.Straks ga ik ook lekker aan de snackjes.
![]()
![]()
Maar zo is het welquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was net nog bij AH, alle schappen zo goed als leeg. En volgende week heel Nederland weer naar de sportschool.![]()
Grapje. Lekker genieten hoor.Straks ga ik ook lekker aan de snackjes.
![]()
![]()
Meestal gaan de meeste maar 2 maanden echt hard sporten
wel op mobilphone metgekijkt, wat en sexbomb, is de schwedin??quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de sidekick van Ruud gezien?![]()
Ja goede voornemens.quote:![]()
Ik sport al jaren bij een sportschool, maar je ziet inderdaad de eerste 3 maanden echt veel meer mensen dan in die 9 maanden daarna.![]()
Weet niet waar ze vandaan komtquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel op mobilphone metgekijkt, wat en sexbomb, is de schwedin??![]()
Mooi weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke () & Bolke (
) bejubelen voor het laatst in 2024 de kampioen @:JustinK
+
Hij staat in de OP
Heb ook gelijk de winnaars spoiler aangevuldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo hoort hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegen met jullie allemaalGefeliciteerd BolkKing
![]()
Was ik ook aan het doen. New amsterdam seizoen 5 is vandaag begonnen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan gewoon gaan slapen.. wordt je vanzelf wakker rond 00:00 vannachtquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon gaan slapen.. wordt je vanzelf wakker rond 00:00 vannacht![]()
![]()
Kan niet. Er komt visite al ben ik ziekquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon gaan slapen.. wordt je vanzelf wakker rond 00:00 vannacht![]()
![]()
Oh gezellig wel.. Snel de deur weer uit sturenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan niet. Er komt visite al ben ik ziek
Dochter mafte de afgelopen 3 jaren door alle vuurwerk heenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou door vuurwerk, wordt je wel wakker toch?![]()
Ah dat kan.. is op zich wel fijn..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dochter mafte de afgelopen 3 jaren door alle vuurwerk heen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet als je heel diep slaaptquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou door vuurwerk, wordt je wel wakker toch?![]()
![]()
Hoeveel mensen verliezen een oog vannacht denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat kan.. is op zich wel fijn..![]()
Nou ik meestal wel, als ik voor 12 uur in bed lagquote:
Ik hoop geen een..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen verliezen een oog vannacht denk je?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jazeker goede voornemens voor aankomend jaar. Meer sporten sowieso. 👍Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is gewoon een mep op je oogquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meer bolkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker goede voornemens voor aankomend jaar. Meer sporten sowieso. 👍![]()
1 door mij opgegeten, dus het klopt.quote:
Ik heb nog 1 later gehad en 2 in de koelkast achtergelaten voor ik weer weggingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is ze ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo liev bent![]()
![]()
Ik ben super liefquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo liev bent
Oehquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor oliebollen en appelbeignets![]()
![]()
![]()
Lekker, geniet ervan!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor oliebollen en appelbeignets![]()
![]()
![]()
Je kan ook gewoon eerder naar bed. Voel je je trouwens al beter dan vanmorgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen moet verplicht opblijven tot 12 uur![]()
![]()
Dat gaat mij wel lukkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen moet verplicht opblijven tot 12 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nog aan de gourmetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Moet straks rummikuppenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerder naar bed. Voel je je trouwens al beter dan vanmorgen?![]()
![]()
Groot ding welquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.xgn.nl/nieuws(...)endarische-franchise
ik wil
LEGOquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.xgn.nl/nieuws(...)imteschip-uit-leg>endarische-franchise
ik wil
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
MOTHERFUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:40 schreef alopio het volgende:
FUCK YOU I WONT DO WHAT THEY TELL ME
MOTHERFUCKERSSSSSZoheequote:Op dinsdag 31 december 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Birdiequote:
Lekker je bed in kruipen en zeggen dat je ziek bentquote:
oh fuck ik zit in dts nuquote:![]()
![]()
niet gezien dat hij het hier quote
Hoi Dott!Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh fuck ik zit in dts nu![]()
![]()
niet gezien dat hij het hier quote
Hoi Dott!waar dacht je dan te zitten?
Lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry schat, ik ga oliebollen maken ok![]()
![]()
Nu nog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry schat, ik ga oliebollen maken okWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
top 2000daar komen de quotes vandaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O beetje raar dat ze dan hier heen gehaald worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
top 2000daar komen de quotes vandaan
[quote]Op dinsdag 31 december 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker je bed in kruipen en zeggen dat je ziek bent
2 jaar terug kwam op oud&nieuw mijn verstandskies door, kon ik ff kreperen van de pijn. 10 jaar terug overleed mn kat op oudjaarsavond. 5 jaar terug overleed de hond van 31 dec op 1 jan. Dit is niet mijn datum![]()
![]()
wordt er bij jullie ook zo enorm veel vuurwerk afgestoken?
hier gaat het flink los.. met hele harde knallen.. maar ook veel mooi siervuurwerk.Smile, it's free therapy.![]()
redelijk mag nu ook officieelquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
hier gaat het flink los.. met hele harde knallen.. maar ook veel mooi siervuurwerk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nu wel, vanmiddag af en toe wat en dikke biem van carbid..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
hier gaat het flink los.. met hele harde knallen.. maar ook veel mooi siervuurwerk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
[quote]Op dinsdag 31 december 2024 18:46 schreef roos94 het volgende:
Dat zijn dagen dat je het liefst in bed blijft dan en hoopt dat ze snel voorbij zijn.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 31 december 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker je bed in kruipen en zeggen dat je ziek bent
2 jaar terug kwam op oud&nieuw mijn verstandskies door, kon ik ff kreperen van de pijn. 10 jaar terug overleed mn kat op oudjaarsavond. 5 jaar terug overleed de hond van 31 dec op 1 jan. Dit is niet mijn datumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja vanaf 18 uur ging het hier flink los..quote:Oh carbid bij jullie!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel, vanmiddag af en toe wat en dikke biem van carbid..
code geel daarboven las ik..Smile, it's free therapy.![]()
Veel geknal ondanks het vuurwerk verbod hier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
hier gaat het flink los.. met hele harde knallen.. maar ook veel mooi siervuurwerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt dikke koude wind brr..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja vanaf 18 uur ging het hier flink los..
[..]
Oh carbid bij jullie!!
code geel daarboven las ik..
Hier sinds een uur of 17:00 ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
hier gaat het flink los.. met hele harde knallen.. maar ook veel mooi siervuurwerk.
vuurwerkverbod
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Helpt dus niks vuurwerkverbod..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel geknal ondanks het vuurwerk verbod hier."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Regelmatig is het even stil, en dan begint het weer met een salvo. Meerdere knallen achter elkaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel geknal ondanks het vuurwerk verbod hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei ondanks het vuurwerkverbod nog een hoop geknal. Vermoed dat er niet veel gehandhaafd zal worden met al het personeel te kort.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel geknal ondanks het vuurwerk verbod hier.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier sinds een uur of 17:00 ook.
vuurwerkverbod
alsof ze zich daaro daaraan houden
Smile, it's free therapy.![]()
Wij waren in mei 1940 ook de enigen die een beetje weerstand boden!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]alsof ze zich daaro daaraan houden
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja. Nog 4 uur 55. Het gaat best snel inderdaad. Maar het geknal is nu constant.quote:
De muziek maar even wat harder zetten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doen ze bij jou niet aan carbid schieten ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Regelmatig is het even stil, en dan begint het weer met een salvo. Meerdere knallen achter elkaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb de tv ook harder gezet..quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Nog 4 uur 55. Het gaat best snel inderdaad. Maar het geknal is nu constant.
De muziek maar even wat harder zetten.![]()
And then you clog the toilet and can't take a dump at all.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uit de shitquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
And then you clog the toilet and can't take a dump at all.
In de shit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat hoor ik zo niet. Dit zijn gewoon harde knallen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze bij jou niet aan carbid schieten ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat is met carbid ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik zo niet. Dit zijn gewoon harde knallen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou Carbid, ik weet hoe het klinkt. Vroeger was het wel hier.quote:
Dan rinkelen de ramen in de sponningen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou Carbid, ik weet hoe het klinkt. Vroeger was het wel.
Dan rinkelen de ramen in de sponningen
Of hebben ze daar bij jullie zo’n klap ding
Weet niet meer hoe het heetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hebben ze daar bij jullie zo’n klap ding
Weet niet meer hoe het heet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat bij jullie ook dat je dat moet aanvragen met vergunning?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij wel, heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook dat je dat moet aanvragen met vergunning?
Dat ken ik niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: