De laatste die ik heb gegeten was bij Bakker Bart een paar jaar geleden, meh, maar had geen tijd om iets anders te zoeken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van een goede bakker uit Brabant:![]()
Vd AH etc.:![]()
Die bestaan niet.quote:
Wat de inhoud heeft die Mario gisteren op z'n bord had.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Worstenbroodje >>>>> broodje Unox
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:33 schreef Isorden het volgende:
Eerst maar eens een halve liter HJ uit de koeling gepakt.![]()
Proost mens0n
Ja, ik kan met veel van de nieuwere nummers in de lijst niet veel van ze. Maar ik ben meer van de oude garde qua albums dus jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Er staat veel Muse in, maar wel met de verkeerde nummers IMHO
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Alleen mensen met veel dorst.
Wow, dat is echt lef hebben!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker
@:Dagoduck leer van mij!
Mijn schoonzus komt uit Brabant. En mijn broer woont er. De worstenbroodjes die ik gegeten heb kwamen echt wel van bakkers.quote:
Tja ik had ook niet zo'n zin om te gaanquote:
Die droge mond tijdens een kater betekent slechts dat je nog niet genoeg bier hebt gehadquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Alleen mensen met veel dorst.
Zo'n lelijk stukje tekstquote:
Vier jaar in Tilburg gewoond, dan krijg je dat!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat je boos werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |