Ik zal binnenkort nog wat foto's maken! Wat wil je naast een overzicht van het geheel nog meer weten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Prachtig! Goede tip ook van het bovenpaneel. Wij hebben namelijk precies dezelfde keukenopstelling in gedachten.
Meer foto's, ook van het geheel, zijn welkom
Oh wauw, dank je!😊quote:Op zondag 28 december 2025 07:55 schreef Seven. het volgende:
succesverhaal!
Wat een oog voor detail, het ziet er superstrak en professioneel uit. Mooie greepjes, bovenpaneel is een fantastisch idee ook.
Precies wat we gewend zijn van @:archito
Sorry, vergeten te reageren.quote:Op zondag 28 december 2025 10:02 schreef archito het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort nog wat foto's maken! Wat wil je naast een overzicht van het geheel nog meer weten?
Linksonder had ik ook eerst deurtjes bedacht i.p.v. lades. Maar dit is praktischer en is toch niet storend.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry, vergeten te reageren.
Hoe breed is je nis? Wij overwegen 1.60 wegens airfryer, koffieapparaat, (mogelijk) waterkoker en sodastream.
Ik vind het mooi te zien dat het geen vervelend gezicht oplevert dat je in de lange wand hoge deuren en lades combineert. Wij zouden overigens wel twee ovens nemen maar dat heeft ook te maken met onze liefde voor koken, en minder met symmetrie.
Het ziet er weer eens prachtig uit! Ik vind je shadow gap mooi. En gewoon weer een goed idee om om het raam heen te bouwenquote:Op zondag 1 februari 2026 16:23 schreef archito het volgende:
Weer wat stappen gezet met de speelkast.
Kader erin:
[ afbeelding ]
Bovenkastjes erop:
[ afbeelding ]
En de huidige stand van zaken. Alles in de grondverf. Ik vind het nog te oranje dus de aflak wordt wat minder fel.
[ afbeelding ]
Ingezoomd op kader
[ afbeelding ]
Detail van kader in een hoek
[ afbeelding ]
Nu nog alles aflakken, de kisten op wielen maken, kussen bestellen/zelf maken, raambekleding en verlichting installeren.
Die schaduwvoeg vind ik ook altijd mooi en ideaal om ongelijke wanden en plafonds op te vangen.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het ziet er weer eens prachtig uit! Ik vind je shadow gap mooi. En gewoon weer een goed idee om om het raam heen te bouwen.
Wat zijn de plannen voor verlichting en raambekleding? En is dat kussen op maat gemaakt?
Hier trouwens ook nog plannen voor kisten op wielen voor onder het erkerbureau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |