Paint it, black?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mezelf in de make up zetten en dan douchen
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Laatste keer Annemieke Godin dit jaar
Veel sterkte alvast! Gemengde gevoelens ja. Hoe voel jij je over de euthenasie?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Ik ga zelf eerst vanavond bij mijn oma eten. Haar euthanasie staat gepland op 10 januari, dus wordt waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik haar zie.
Daarna zuipen met vrienden. Een wisselende avond voor de boeg dus.
Maar qua zuipen blijf je wel in de traditie van de week...quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Ik ga zelf eerst vanavond bij mijn oma eten. Haar euthanasie staat gepland op 10 januari, dus wordt waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik haar zie.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef peaceman het volgende:
Prima uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jeetje wat raar lijkt me dat. Veel sterkte, de komende periodequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef peaceman het volgende:
Ik durf niet op te zoeken hoe vaak we nog naar U2 moeten gaan luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel sterkte alvast! Gemengde gevoelens ja. Hoe voel jij je over de euthenasie?
Dankjequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat raar lijkt me dat. Veel sterkte, de komende periode
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, deze keer was het antwoord bij iedereen jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Het alleen vieren terwijl het niet je keuze is, is verre van leuk.
Zelf twee keer meegemaakt. Een door een hernia, en andere keer doordat anderen op het laatste moment afhaakten i.v.m. ziekte en ik daardoor ook niet zo snel wat anders kon doen.
Gelukkig dat t ook opluchting geeft voor jaar en daarmee ook voor jou/jullie. Blijft natuurlijk verdrietig maar het is iig een eigen keuzequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben er eerlijk gezegd wel opgelucht over, ze wil zelf ook echt niet meer leven. Ga haar wel enorm missen
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
ow even over dat ene stukje heen gelezen ok01
Veel plezier maar ook sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Sterkte er mee.Kan je nog wel afscheid nemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben er eerlijk gezegd wel opgelucht over, ze wil zelf ook echt niet meer leven. Ga haar wel enorm missen
Of überhaupt met een prettig gevoel in het lijf.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw feesten duurden vroeger 2 dagen.Nu ben ik blij dat ik zonder kater wakker ga worden.
Komt goed, dankquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterktemaar maak er ook wat moois van qua afscheid enzo.
heb t zelf ook een keer meegemaakt en fok is dan wel een fijne afleider.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit was ook door eigen toedoen hoor. Ik ben altijd weer veel te laat met plannen maken en iedereen is er vroeg mee heb ik het idee. Ik denk dan altijd 'Ach, komt wel los' en dan zit ik toch op het laatste moment mn vrienden rond te appen of ze al plannen hebben. En ja, vandaag was het antwoord bij iedereen ja![]()
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk. Het gaat meer om de acceptatie dat ik een keertje thuis zit tijdens O&N. Objectief gezien is dat geen ramp, maar ik maak het dan in mijn hoofd wat erger door die voorgenoemde FOMO. Dus het zal uiteindelijk wel meevallen.
Dat is gelukkig voor 17.00 uur afgelopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet op te zoeken hoe vaak we nog naar U2 moeten gaan luisteren.
Sterkte! Dat gaat een pittige maar ook bijzondere avond worden denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef ok01 het volgende:
Het laatste uur zijn we vaak niet met heel veel meer, maar fijn dat je er ook een keer bij bent.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
Maar goed, een keertje hier tot wat later op FOK zitten is ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |