Nederland is een smakeloos landquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het geen heel verschrikkelijk nummer, maar in de top 100???
Logisch. Dat staat nergens in.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uncharted is by far het beste van kensington
Galm, alm, alm? Ik ga over een paar weken naar een alm, komt wel dichtbij zo.quote:
Ook daar hoor je dat ie niet zingen kan, maar in ieder geval een leuke poging tot het namaken van Fake Plastic Trees.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar stond die andere Sorry, die toetersoundcheck ergens?
ik vind streets nog wel te pruimen, maar dat is eigenlijk dezelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar waarom staat het dan nog in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou heb jij even geluk want hij is uit de band gestapt.
Sorry voor dit nummer op mijn uitvaart?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
Dus wel geschikt voor een uitvaart?
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar waarom staat het dan nog in de lijst.
Ik kan echt nooit aan die klotewind wennen, hoe lang ik hier ook woon. Het maakt fietsen altijd weer een gedoequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Windkracht 6/7 liggen we hier niet wakker van.
Emosies bij feesboek bezoekers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het geen heel verschrikkelijk nummer, maar in de top 100???
Gelachen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is gewoon mooi en wij Nederlanders mogen torots zijn dat dit van eigen bodem komt
Zou het dan toch nog goed komen?quote:
Zeker, maar de een is wel mooier dan de ander.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar er zijn toch heel veel hoor mij eens gevoelig op de piano hengsten nummers?
Het groene linkje doet het nog!quote:
Mja dat is na St Helena denk ik mijn favo. Die beukt op de een of andere manier wel lekker doorquote:
Origineel van Rutger van Barneveldquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is St Helena natuurlijk de beste van Kensington
Gelukkig hebben ze verf bij zichquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeetje, Paint it Black nu al..meestal is t dan donker
Dat is een fout op de hoes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Het is toch Paint it, black?
Niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel opvallend dat Eendje ineens weer de hoogste Stones is.
Veel vrouwen zijn vernoemd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan mij deze maar of Gimme Shelterquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is tradiesie!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is da Sifan Hassan?quote:
De zangeres waar ik naar vernoemd ben is dit jaar overleden en had niet eens een bonusquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn vernoemd waarschijnlijk
2012 voor het laatst. Daarna 5 jaar Sympathy, daarna 6 jaar deze.quote:
Sowquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Once you go black you’re a single mom and we don’t want you back
Had je dat wel gewild?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De zangeres waar ik naar vernoemd ben is dit jaar overleden en had niet eens een bonus
Waar rolde hij heen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de rollende steen in Jordanië nog gezien.
[ afbeelding ]
Of Sympathy for the Devil. Of Jumping Jack Flashquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe dan mij deze maar of Gimme Shelter
Voor de variatie is het ergens ook wel leuk dat het steeds afwisselt, vaak is er bij een bepaalde artiest toch wel altijd 1 plaat die er bovenuit steekt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2012 voor het laatst. Daarna 5 jaar Sympathy, daarna 6 jaar deze.
Kwam misschien wel 1 stem tekort...quote:
Maar het is traditie dat de hoogste notering niet het beste nummer is. Behalve bij Duncan Browne.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2012 voor het laatst. Daarna 5 jaar Sympathy, daarna 6 jaar deze.
Ja iets teveelquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja U2 komt altijd vies veel langs overdag de 31e
Het is wel spannend als er bij de grote artiesten wat meer kanshebbers zijn, daar schort het m.n. bij Queen wel aanquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor de variatie is het ergens ook wel leuk dat het steeds afwisselt, vaak is er bij een bepaalde artiest toch wel altijd 1 plaat die er bovenuit steekt.
En deep purple, maar dat is logischquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar het is traditie dat de hoogste notering niet het beste nummer is. Behalve bij Duncan Browne.
Volgens mij was het een deur voor een klooster. Op de Neboberg waar Mozes stierf. Ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |