Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mij de rest van de dag eens kwijten aan mijn taak als pater familias. Ik heb mijn familie deze week al te veel verwaarloosd ten faveure van mijn week 53 familie op FOK!
Geniet van de laatste uren van het jaar. Als 2024 kut was, gooi alle frustraties er uit.
Was het een mooi jaar, koester de mooie herinneringen.
Fijne jaarwisseling. Emotionele ‘ik hou van jullie allemaal’ post komt ergens vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik wel beter.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel door Nightwish met Tarja.
En wachtte die m dan op bij de..?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
Heb ik weleens verteld dat mijn vader op de lagere school bij Henk Poort in de klas zat?
Spook.quote:
Nee dat nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En wachtte die m dan op bij de..?
Dat zijn 2 hele goede redenen om op floor te stemmen.quote:
Is dat een New Slang?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Deze mag wel iets harder dan een Cobra 8
Nee, die is van de Shins.quote:
Nice deze,ik bedoelde DB.quote:
die ontbreekt vreemd genoeg in de lijstquote:
Ja dit stuk is veel te kitscherig.quote:
Muzikaal wel, maar qua zang is Floor wel echt zoveel beter.quote:
Dat is die van Kensington zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:09 schreef Benny het volgende:
Meest overgewaardeerde nummer van vandaag
Dank!quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:Dagoduck, een reminder dat je bijna aan post 222.222 zit!
Tot aan de laatste 30 seconden is het oke, die laatste 30 seconden is horror.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Theatrale meuk blijft theatrale meuk, maar blijkbaar worden veel mensen hier blij van
Nat plekje nu?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Evenstar het volgende:
Broekje niet op tijd uit kunnen doen
sorryquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is die van Kensington zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |