SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna 18 duizend posts...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ook gefrituurd smaaktie prima; Brabants trots maar dan uit het vetquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik nietdan zou ik ze al lang opgegeten hebben. Alle 98!
![]()
![]()
Oliebollen etenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijkt Liev heel lief aanquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, misschien wil iemand wel wat brengen![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik ze daar wel in de buurt kopen, anders heb je koude oliebollenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik ze daar wel in de buurt kopen, anders heb je koude oliebollenEn anders even opwarmen
![]()
![]()
In de airfryer kan of magnetron al vind ik ze dan minder lekkerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar worden ze vaak niet beter op iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de airfryer kan of magnetron al vind ik ze dan minder lekker![]()
Tsja, dat kan er maar een zijn.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dat kan er maar een zijn.![]()
![]()
Hiep hiep hoeraaaaaa!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefliciteerd @ToT en @sinterklaaskapoentje
[ Bericht 4% gewijzigd door Lovely op 31-12-2024 14:56:14 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een nieuw account aanmaken♡♡♡♡![]()
Ben je happy log je in met happycharly ben je sad dan log je in met sadcharly"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:45 schreef Lovely het volgende:
Ben je happy log je in met happycharly ben je sad dan log je in met sadcharly♡♡♡♡![]()
Net zoals jij als je je crazy voelt of een stokbrood?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:45 schreef Lovely het volgende:
Ben je happy log je in met happycharly ben je sad dan log je in met sadcharly![]()
![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dat kan er maar een zijn.![]()
Uhuquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net zoals jij als je je crazy voelt of een stokbrood?
Dan gaat het vanavond natuurlijk helemaal los...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vreselijk. Hopelijk is het gauw allemaal op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Hier al vanaf uur of 10 knal pew en biem![]()
Nou duurt wel even, al hoewel er vanavond/vannacht wel hard waaitquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Vreselijk. Hopelijk is het gauw allemaal op."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vermoed dat het nog wel de rest van het jaar gaat durenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Vreselijk. Hopelijk is het gauw allemaal op.![]()
Vanavond ben ik hier niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gaat het vanavond natuurlijk helemaal los...
Maar moet nog wat afrondenstomme 31 december deadlines
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Beter gaat het om 00.30 hard regenen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou duurt wel even, al hoewel er vanavond/vannacht wel hard waait![]()
Hue huequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het nog wel de rest van het jaar gaat duren![]()
![]()
Storm, regen, alles!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef maily het volgende:
[..]
Beter gaat het om 00.30 hard regenen.![]()
Nou sommige steken dan als nog vuurwerk afquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef maily het volgende:
[..]
Beter gaat het om 00.30 hard regenen.
Dan moeten ze het nog gauw opmakenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou sommige steken dan als nog vuurwerk af![]()
![]()
Alleen de eckte die hardsquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou sommige steken dan als nog vuurwerk af![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
De mensen?
De wereld?
Fok! bijgelezen?♡♡♡♡![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Hier al vanaf uur of 10 knal pew en biemSmile, it's free therapy.![]()
The phantom of the operaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
*ik ziek zijnde*
De deurbel gaat.
Ik doe open.
Buurvrouw aan de deur.
Zegt direct: goh ben je ziek ofzo?
Bedankt dat ik er zo belabberd uit zie, buurvrouw
Jij ook een fijne jaarwisseling!![]()
Sing my angelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu al ziek?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:10 schreef roos94 het volgende:
*ik ziek zijnde*
De deurbel gaat.
Ik doe open.
Buurvrouw aan de deur.
Jij ook een fijne jaarwisseling!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ach roosje tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:10 schreef roos94 het volgende:
*ik ziek zijnde*
De deurbel gaat.
Ik doe open.
Buurvrouw aan de deur.
Jij ook een fijne jaarwisseling!![]()
Beterschap!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Druk!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Is er nog een film gekeken?en leuk
hebben zich goed geamuseerd.
Ze hebben five nights at freddy's gekeken. Horror. Hadden er al een paar gezien maar volgens hun was het 'sigma'.Smile, it's free therapy.![]()
When the lady smilesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah geen actiefilm dusquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Druk!!en leuk
hebben zich goed geamuseerd.
Ze hebben five nights at freddy's gekeken. Horror. Hadden er al een paar gezien maar volgens hun was het 'sigma'.Maar mooi dat ze zich goed vermaakt hebben
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: