SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna 18 duizend posts...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ook gefrituurd smaaktie prima; Brabants trots maar dan uit het vetquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik nietdan zou ik ze al lang opgegeten hebben. Alle 98!
![]()
![]()
Oliebollen etenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijkt Liev heel lief aanquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, misschien wil iemand wel wat brengen![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik ze daar wel in de buurt kopen, anders heb je koude oliebollenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik ze daar wel in de buurt kopen, anders heb je koude oliebollenEn anders even opwarmen
![]()
![]()
In de airfryer kan of magnetron al vind ik ze dan minder lekkerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar worden ze vaak niet beter op iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de airfryer kan of magnetron al vind ik ze dan minder lekker![]()
Tsja, dat kan er maar een zijn.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dat kan er maar een zijn.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: