Uitgewerkt effect. Top 10 was ook wel wat hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Procol Harum alweer hier. Die gaat over 2 jaar weer naar de nacht.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
Overigens gelukkig 2025 aan alle Nieuw Zeelanders die hier meeposten!
Is het bij jou ook al nieuwjaar @Luctor.et.Emergo ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
Overigens gelukkig 2025 aan alle Nieuw Zeelanders die hier meeposten!
Liever 30 december, want ik wil m wel graag horenquote:
Een vriend van mij die in de ICT werkt heeft een tooltje gemaakt, die vind ik wel chill. DM bij interesse.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd een lijst te maken als ik mensen hier dat zie zeggen, maar ik had een top 500 geprobeerd en dat was ook echt een rommelzooitoch lijkt me het leuk weer een keer te proberen. Tips hoe je moet beginnen?
Wel een van de fijnste Top 2000 ervaringen ooit, deze een kwartiertje voor de gong.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uitgewerkt effect. Top 10 was ook wel wat hoog.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het bij jou ook al nieuwjaar @:Luctor.et.emergo ?
Een uurtje voor de gong vond ik m ook al wel lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel een van de fijnste Top 2000 ervaringen ooit, deze een kwartiertje voor de gong.
Die dacht gisterenochtend al dat het 2025 was. Ik denk dat hij nogal aan de drugs zitquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het bij jou ook al nieuwjaar @:Luctor.et.emergo ?
Zelfs in het Peter-jaar was dit niet de hoogste notering waar het woord 'fandango' in zit iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn om een keertje af te sluiten met een nummertje over de Fandango
ow mag dat alleen op de 31ste?quote:
Wat houd je tegen?quote:
Hmmmquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, ik woon in (oud) Zeeland.
Ik heb voor vanavond een paar Moersleutel IPA's.quote:
mooi nummer hoor, maar deze plek is prima wmbquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef ok01 het volgende:
Deze hoort eigenlijk gewoon weer in de top 10 te staan. Wat een pracht nummer
Toen in dat Peter-jaar was wel mijn ultieme lijstjesnerd-ervaring. Toen zat ik hier te flippen om dat nummer en heel de huiskamer vol familie was met iets anders bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een uurtje voor de gong vond ik m ook al wel lekker.
Een volgorde loslaten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd een lijst te maken als ik mensen hier dat zie zeggen, maar ik had een top 500 geprobeerd en dat was ook echt een rommelzooitoch lijkt me het leuk weer een keer te proberen. Tips hoe je moet beginnen?
Top 100 zou ik voor tekenen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef ok01 het volgende:
Deze hoort eigenlijk gewoon weer in de top 10 te staan. Wat een pracht nummer
Geen dikke stouts van zequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond een paar Moersleutel IPA's.
Gebrijpelijk als je in Zeeland woontquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Die dacht gisterenochtend al dat het 2025 was. Ik denk dat hij nogal aan de drugs zit
Slechts 7 dagen per jaar ja.quote:
later dan Nieuw-Zeeland, maar eerder dan Engeland of Portugal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ben je dan eerder of later¿
Maar verder zakken is ook niet nodig wat mij betreftquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi nummer hoor, maar deze plek is prima wmb
En dat weet ik dus nu pas. Wat moet ik dan tm de 30ste zuipen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |