Ja maar Disturbed kom pas heel laatquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet
Hooguit 1 nummer ofzo

Was ik ook niet van plan eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het probleem van deze uren is dat er nauwelijks nog momenten zijn waar je even wat anders kan gaan doen.

T zit allemaal wel opeengepropt ook he?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks twee keer Rammstein genot

Ik moet nog oliebollen halenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan eigenlijk.

weet je wie ook een oostenrijker was?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef mario390 het volgende:
weten julie niet dat meestal quuen videos oostenrijkers gefilmt hebben??

Enige in het komend uur die ik niks vind is die van de Stonesquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar Disturbed kom pas heel laat

quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef mario390 het volgende:
weten julie niet dat meestal queen videos oostenrijkers gefilmt hebben??

Nee hoor, ik was net meteen aan de beurt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan alweer lange rijen voor de oliebollenkraam lees ik. Traditie.

Sissi toch?quote:

Anderhalf uur, ergens in Almere.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan alweer lange rijen voor de oliebollenkraam lees ik. Traditie.

Gerhard Berger.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
weet je wie ook een oostenrijker was?

Ik heb ooit een cake gewonnen bij een oudejaarsloterij van een coffeeshop.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Anderhalf uur, ergens in Almere.
Dan draai ik liever om, richting supermarkt, voor een cake oid. Smaakt ook goed.

Echt hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Anderhalf uur, ergens in Almere.
Dan draai ik liever om, richting supermarkt, voor een cake oid. Smaakt ook goed.

ik ben niet deutsche himmel noch en keerquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
haben sie in deutschland auch hupsche djs?

Lekker aan schoonmoeder een plakje gegeven?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een cake gewonnen bij een oudejaarsloterij van een coffeeshop.

Dat is wel nice.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

Waarom zou Queen videos van Oostenrijkers maken.quote:

En er zat niks geks in?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

Okay, Argentinië ist auch ein sort Deutsch geworden jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet dutsche himmel noch en keer

Dat was wel een mooie geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker aan schoonmoeder een plakje gegeven?

om dat zo isquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou Queen videos van Oostenrijkers maken.

Ik heb ooit spacecake gegeten met mijn moeder en haar partnerquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker aan schoonmoeder een plakje gegeven?

Was een goede spacecake.Een paar mensen lagen om 12 uur lekker te slapen.quote:

Nou nee.quote:

quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo daar komen we goed weg zeg.
Net als Berger in sommige races.

Die heb ik net voor de top 2000 nog kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik moet nog aan mn top 100 nummers uit 2024 beginnen. Meestal doe ik dat tijdens dag 3 of 4

Ik voel het door de ramen. Yikes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:05 schreef Bargehassus het volgende:
Net ff de neus buiten de deur gestoken. 't Is vies koud. Brrrr...

Ik maak mijn top 1000 altijd in juni, dan kom ik niet in de knel met andere lijstjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik moet nog aan mn top 100 nummers uit 2024 beginnen. Meestal doe ik dat tijdens dag 3 of 4

Dat je dan een goede start hebt, als coureur.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |