SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloep!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Klimaat is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:33 schreef ToT het volgende:
Mijn huis is sinds 3 dagen volledig gasvrij.
Niet vanwege de klimaat, maar de portemonnee.:')![]()
Ik krijg maandelijks zo'n energierapport, maar ik hou het allemaal niet zo bij,quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoeveel kWh gebruik je op een dag @:tot?
Wel weet ik dat ik mijn maandbedrag veel en veel te hoog heb gezet, en dat terwijl ik de airco hier vaak op 23 graden heb staan.![]()
Rookie numbers
Mijn laagste dagverbruik in december is 101,88 kWh, hoogste 189,70 kWh.
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
E-auto?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
Rookie numbers
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik krijg ook een maandrapport en ik scoor altijd beter dan het gemiddelde huishouden. Komt door mijn zonnepanelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg maandelijks zo'n energierapport, maar ik hou het allemaal niet zo bij,
Wel weet ik dat ik mijn maandbedrag veel en veel te hoog heb gezet, en dat terwijl ik de airco hier vaak op 23 graden heb staan.:')![]()
En hoeveel verdien je met de wietplantage die je daarmee verwarmt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
Rookie numbers
Totaal zonder vandaag, voor deze maand is 4091 kWh.![]()
![]()
Zoveel gas gebruikt ik per maand als ik geen verwarming aan hebquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
3 kwh en 2 m3 gas per dag, om en nabijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh ik verbruik aardig wat, maar nauwelijks (en nu dus geen) gas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg ook een maandrapport en ik scoor altijd beter dan het gemiddelde huishouden. Komt door mijn zonnepanelen.![]()
![]()
Twee.quote:Ik heb geen wietplantage.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel verdien je met de wietplantage die je daarmee verwarmt?
Maar ook geen gasaansluiting.
En het is hier koud
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bolk dan maarI'm surrounded by morons!
In je schoen.I'm surrounded by morons!
Oh, morgen al?I'm surrounded by morons!
Jussie![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Thanksquote:
Nooit zoveel gemonitord gehad als vandaag op Fok!:')![]()
Ohquote:
Ga je nog iets leuks doen vandaag?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks
Nooit zoveel gemonitord gehad als vandaag op Fok!sinterklaaskapoentje
![]()
Escape room (niet zo heel veel zin in)quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Bier drinken (wel zin in)
Komt nog een vriendin langs voor eten rn vanavond naar een feestje:')![]()
Klinkt goed. Zo snel mogelijk escapen maar en een leuke dag hebben!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Escape room (niet zo heel veel zin in)
Komt nog een vriendin langs voor eten rn vanavond naar een feestje![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Haha ja. We hebben 1.5 uur om te ontsnappenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zo snel mogelijk escapen maar en een leuke dag hebben!:')![]()
Voor de Sint is dat een eitjequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha ja. We hebben 1.5 uur om te ontsnappen![]()
![]()
Ga eerst bier drinken om het escapen leuker te maken en daarna meer drinken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Escape room (niet zo heel veel zin in)
Komt nog een vriendin langs voor eten rn vanavond naar een feestjeI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ben bang dat het heel chaotisch gaat worden met 4 manquote::')![]()
Beetje zoals in de Saw films dus?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben bang dat het heel chaotisch gaat worden met 4 man![]()
![]()
Escape room Squid game edition.I'm surrounded by morons!
De zingende tandarts.quote:I'm surrounded by morons!
Net bij de kaasboer: " mevrouw mag ik er even bij?"quote:
Ik ging opzij.
Iemand pakte een paar kaasblokjes:
"Ik had nog niet ontbeten"
![]()
![]()
Ach, je hebt er toch tweequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop het niet
Wil mijn been graag houden![]()
![]()
Free food!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Net bij de kaasboer: " mevrouw mag ik er even bij?"
Ik ging opzij.
Gierende gerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ging opzij.
Beetje dit idee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ging opzij.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ging opzij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
LOL een vriend schijnt deze escape room al eens gedaan te hebben
:')![]()
Mooi, sneller klaar, eerder bier, hopla!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL een vriend schijnt deze escape room al eens gedaan te hebbenI'm surrounded by morons!
Mag hij het in z'n eentje doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL een vriend schijnt deze escape room al eens gedaan te hebben![]()
Paranoid, geweldig nummers, mijn vinger blauw op gespeeld, jemig wat ging dat snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gefeliciteerd met uw verjaardag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit nou weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van Ozzy?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Paranoid, geweldig nummers, mijn vinger blauw op gespeeld, jemig wat ging dat snelI'm surrounded by morons!
Appelcake, met dikke klodder slagroom
Moet nog gaan bakken maar geen zin![]()
Oliebollendeeg staat te rijzen, eens kijken of het wat is in de airfryertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga er ook een paar bakken. Lang niet meer gedaan Maar had er zin in. Maar nu geen zin meerquote:
Kneed ze af en toe ffquote:
maak je appelbeignets met bladerdeeg of zon pannenkoeken beslagjequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er ook een paar bakken. Lang niet meer gedaan Maar had er zin in. Maar nu geen zin meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
door mijn vader en mijn moederquote:
wel lang in de oven gezeten
en duurde nog langer voordat het echt goed gerezen was
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
door mijn vader en mijn moeder
wel lang in de oven gezeten
en duurde nog langer voordat het echt goed gerezen was![]()
![]()
Zelfrijzend bakmeelquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je appelbeignets met bladerdeeg of zon pannenkoeken beslagjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mhhh, Dot is Ozzy? Mooie twist wel.quote:I'm surrounded by morons!
Ozzy Osbornquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, Dot is Ozzy? Mooie twist wel.
ik maak ze met bladerdeegquote:
wat een kak werk is datThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Het zijn er drie op deze locatie dus maar hopen dat we niet die doen die hij al kentquote:
Anders zijn we hopelijk snel klaar:')![]()
Sneller aan de drank andersquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn er drie op deze locatie dus maar hopen dat we niet die doen die hij al kent
Anders zijn we hopelijk snel klaar![]()
![]()
Oliebol in airfryer?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Appelcake, met dikke klodder slagroom
Moet nog gaan bakken maar geen zin![]()
Oliebollendeeg staat te rijzen, eens kijken of het wat is in de airfryert![]()
Dan krijg je appelflappen, die maak ik altijd wel van bladerdeeg?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik maak ze met bladerdeeg
wat een kak werk is dat
Maar kan ik ook proberen heb ook wel bladerdeed in de vriezer liggen
Ik denk dat ik weer teveel wil maken En heb er net 98 gekocht bij de lidl![]()
Henk en ik zijn alleen en we liggen rond de klok van 22.30 toch al in bed
Ja zag van de week het recept voorbij komen en dacht, ga ik eens proberenquote:
https://www.airfryertotaa(...)et-zo-lekker/300523/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee appelbeignetsquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je appelflappen, die maak ik altijd wel van bladerdeeg?
Henk en ik zijn alleen en we liggen rond de klok van 22.30 toch al in bed
in de frituur
98![]()
![]()
Hmm ik heb twijfelsquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag van de week het recept voorbij komen en dacht, ga ik eens proberen
https://www.airfryertotaa(...)et-zo-lekker/300523/![]()
98quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer teveel wil maken En heb er net 8 gekocht bij de lidl![]()
Henk en ik zijn alleen en we liggen rond de klok van 22.30 toch al in bed![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 31-12-2024 11:37:54 ]![]()
Joh, had gewacht tot ie zichzelf een paar keer ging quoten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt op de begrafenis gepoept![]()
![]()
O jee voor een heel weeshuisquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee appelbeignets
in de frituur
98![]()
![]()
sorryquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh, had gewacht tot ie zichzelf een paar keer ging quoten.
Ga het gewoon proberen, en ik ben niet eens gek op oliebollenquote:![]()
Maak ook cake en taarten in de airfryer. En eergisteren een rollade er in gemaakt, was heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
die zijn niet van mij
maar zo zien ze er wel uit
quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee appelbeignets
in de frituur
98![]()
quote:nu zie ik het, dacht dat Greys er 98 had gebakken
![]()
Ik heb er 8 gekocht
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
die zijn niet van mij
maar zo zien ze er wel uit![]()
![]()
![]()
Zit er lekker uitquote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]nu zie ik het, dacht dat Greys er 98 had gebakken
![]()
Ik heb er 8 gekocht![]()
![]()
![]()
Genoeg voor een jaartje of 5 denk ikquote:
gelukkig maar geen helequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
Had weer een halve hartverzakking van een harde knal
ze gaan hier carbid schieten vandaag
dat gaat nog harder
Of je ff kwaad maken met oud & nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg voor een jaartje of 5 denk ik![]()
![]()
ALs ik er twee op heb zit ik vol Ben niet zo grote etertquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of je ff kwaad maken met oud & nieuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef mario390 het volgende:
nee niet gescheist,ik ben niet gegangen![]()
kan tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om hele dag in bed te liggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Riders on the storm![]()
Idemquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om hele dag in bed te liggen![]()
Hoorde hier ook wat, maar zal wel niet bij jullie vandaan komenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
ze zijn begonnen met Carbid schieten
Neinquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:45 schreef mario390 het volgende:
was dat beeld mal wirklichkeit
[ afbeelding ]
Jah war das mal jawohl![]()
zal wel vierakker zijn of zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde hier ook wat, maar zal wel niet bij jullie vandaan komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beetje dit idee.
Niet verder gekeken want ik wou alleen t filmpje zien en niet die commentatoren.![]()
Doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat ik nieuwe schoenen nodig. Aan de andere kant wil ik ook sparen![]()
![]()
Ja sparen hequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is geen groen van Converse![]()
![]()
dan addidas halenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is geen groen van Converse
Vandaag wel veel geknalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ehm ... je zei laatst iets over suikerquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk en ik zijn alleen en we liggen rond de klok van 22.30 toch al in bed![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even verder lezen dan maarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... je zei laatst iets over suiker![]()
![]()
98 met zijn 2enquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... je zei laatst iets over suiker![]()
![]()
98 is wel veelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik eet er ieder jaar 4 of 5
Twee heb ik al opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ff warm gemaakt van te voren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:53 schreef sp3c het volgende:
Ik eet er ieder jaar 4 of 5
Twee heb ik al op
Smile, it's free therapy.![]()
Oh @ToT ook natuurlijk! Gefeli pikkenbaasquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Proficiat @:tot en @:sinterklaaskapoentje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh @:ToT ook natuurlijk! Gefeli pikkenbaas![]()
![]()
![]()
![]()
Waren al warm bij ons op werk komt de bakker ze brengenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ff warm gemaakt van te voren?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je was tot vergetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh @:ToT ook natuurlijk! Gefeli pikkenbaas![]()
![]()
![]()
![]()
je bent aan het werkquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waren al warm bij ons op werk komt de bakker ze brengen
Burpsen? Is dat hetzelfde als bumsen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
En om 22.30 al in bed liggen burpsenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Deze vrouwquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
mooie collectie maar ik mis groene addidasquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit
[ link | afbeelding ]
Nog evenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waren al warm bij ons op werk komt de bakker ze brengen
Neequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Burpsen? Is dat hetzelfde als bumsen?![]()
Burpsen is boeren en zuchten. Aka uitbuiken.![]()
Neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet weten wat burpsen isquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Burpsen is boeren en zuchten. Aka uitbuiken.
gekke limbo'squote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Jaaah, die zijn mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie collectie maar ik mis groene addidas
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spaart schoenenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat ik nieuwe schoenen nodig. Aan de andere kant wil ik ook sparen![]()
Win-win!![]()
![]()
Ah, ik vermoedde al zoiets, maar vond het logischer dat ze in bed zouden bumsenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Niemand wil dat. Ik wil wel graag groene converse.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie collectie maar ik mis groene addidas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niemand wil groene conversequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand wil dat. Ik wil wel graag groene converse.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Burpsen? Is dat hetzelfde als bumsen?![]()
![]()
Nee joh. Heb wel even geslapen. Ben niet zo hardcore als jij.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ze is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ze is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Blij als dat geknal klaar is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oei hier valt het tot nu toe mee.. denk dat alles voor vannacht wordt opgespaard nu.quote:Smile, it's free therapy.![]()
En dan ook nog dat vuurwerk afstekenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
hier knallen ze al meer dan een maand![]()
![]()
Sinds vanochtend zijn ze nonstop bezig wel momenteel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei hier valt het tot nu toe mee.. denk dat alles voor vannacht wordt opgespaard nu.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neinquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Oliebollen gehaald
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Stom.. hebben ze straks minder of ze hebben heel veel gekochtquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds vanochtend zijn ze nonstop bezig wel momenteel.Smile, it's free therapy.![]()
's nachts hoor je je eigen vuurwerk toch niet meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stom.. hebben ze straks minder of ze hebben heel veel gekocht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neinDaarom gaat Jussie eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En nog is het veel minder als vroeger knalt ook minder hard maar zou per wijk wel verschillend zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stom.. hebben ze straks minder of ze hebben heel veel gekochtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds vanochtend zijn ze nonstop bezig wel momenteel.
Oordopjes in?![]()
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was het maar waar. Moet de keuken in.![]()
![]()
Allemaal op voldoende afstandquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gooi roy donders eens uit je bed danquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Het ruikt hier constant naar worstenbroodjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
Hallo allemaal, alvast een fijne jaarwisseling![]()
ly
jij ook![]()
Hallo Lievvvvvvquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Juuuuuustiequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hallo Lievvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oehquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, ik krijg vanmiddag oliebollen![]()
![]()
Heb ik nietquote:dan zou ik ze al lang opgegeten hebben. Alle 98!
Thoughtful...quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gedelete wat ik hier wilde zetten.
Kan ik @:Gebrokenglas niet aandoen, wil niet op mijn geweten hebben dat hij zich verslikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Insgelijks!quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: