hmm denk niet dat ik zover kan kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het woord van het jaar 2025![]()
en of we weer in lockdown moeten
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook net hoeveel ze gezopen hebben.
Ik zou dit best willen doen,quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best goed achter zo'n schoteltje kan zitten.
Dit is geen vastgesteld feit omdat ze lastig te onderzoeken zijn, maar de geruchten gaan dat het een knikje op minimaal 1,5m afstand van elkaar is.quote:
Hangt er vanaf met wie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik houd ook niet van omhelzen. Doe mij maar een gewone: ''hoi''
Inclusief het toiletbezoek van duiding voorzien?quote:
Dit gaat precies 3 nanoseconden goedquote:
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Waarom zie ik nu voor me dat half Noorwegen een soort hitlergroet doet.
dat klinkt goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen vastgesteld feit omdat ze lastig te onderzoeken zijn, maar de geruchten gaan dat het een knikje op minimaal 1,5m afstand van elkaar is.
Af en toe een snaakse opmerking maken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inclusief het toiletbezoek van duiding voorzien?
Kan ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje buurten met iedereen.
Ik zou omhelzen ja, dat is het meest veiligequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
wat doen buitenlanders trouwens op het moment van 1200? Elkaar omhelzen?
Oke. NOu ben benieuwd. Volgens mij wordt het een groots spektakel met vuurwerkshow en heel veel mensen op het strandquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou omhelzen ja, dat is het meest veilige
mijn vader zei mij welles zo gedag als ik daar had gegeten en weer naar huis gingquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo begroeten onze opa's elkaar ook. @:wereldgozer
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. NOu ben benieuwd. Volgens mij wordt het een groots spektakel met vuurwerkshow en heel veel mensen op het strand
Mijn opa had tegen jouw opa gezegd dat hij rechtdoor moest terwijl hij eigenlijk linksaf moest hihahoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo begroeten onze opa's elkaar ook. @:wereldgozer
Ik ga alweer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Goed, hopelijk zijn de bejaarden weg nu
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Goed, hopelijk zijn de bejaarden weg nu
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.quote:
Die zijn wel primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:38 schreef Karzai het volgende:
vlamtosti in de oven, ben benieuwd ik heb ze niet eerder gegeten
Van zoveel oliebollen wordt de wc je beste vriendquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalf uur wachten op oliebol in Almere
Nou ik ging net even naar de kraam: NiemandDus ik ben voorzien nu. 20 krentebollen en 4 appelflappen. Waarschijnlijk eet ik vandaag en morgen niks anders
![]()
![]()
Maar ik hoef niet meer het huis uit dit jaarAlleen nog bed verschonen
Laatste twee dagen was rustig opbouwen, vandaag weer volle bak. Morgen ga ik zeer zeker nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.
Van bespottelijk goedkoop naar belachelijk goedkoop. HUILEN.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Zo hallo, water wordt even duurder.
Kosten voor het water dat u verbruikt (per m3)
1,04 naar 1,25
De cardioloog ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van zoveel oliebollen wordt de wc je beste vriend
Je wil het nieuwe jaar in met dichtgeslibde aderen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalf uur wachten op oliebol in Almere
Nou ik ging net even naar de kraam: NiemandDus ik ben voorzien nu. 20 krentebollen en 4 appelflappen. Waarschijnlijk eet ik vandaag en morgen niks anders
![]()
![]()
Maar ik hoef niet meer het huis uit dit jaarAlleen nog bed verschonen
Splitschema zou goed kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.
goed planquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, de rest zoekt het maar uit, ik ben er klaar mee voor vandaag.
Nattekat is wel zo’n fitboi natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitschema zou goed kunnen natuurlijk.
Het is per hond hč? Vier honden, 400 euro aan snacks per maand. Dan hakt die BTW-verhoging er wel in ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.
Per hondquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is per hond hč? Vier honden, 400 euro aan snacks per maand. Dan hakt die BTW-verhoging er wel in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |