Mijn opa had tegen jouw opa gezegd dat hij rechtdoor moest terwijl hij eigenlijk linksaf moest hihahoquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo begroeten onze opa's elkaar ook. @:wereldgozer
Ik ga alweer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Goed, hopelijk zijn de bejaarden weg nu
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Goed, hopelijk zijn de bejaarden weg nu
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.quote:
Die zijn wel primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:38 schreef Karzai het volgende:
vlamtosti in de oven, ben benieuwd ik heb ze niet eerder gegeten
Van zoveel oliebollen wordt de wc je beste vriendquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalf uur wachten op oliebol in Almere
Nou ik ging net even naar de kraam: NiemandDus ik ben voorzien nu. 20 krentebollen en 4 appelflappen. Waarschijnlijk eet ik vandaag en morgen niks anders
![]()
![]()
Maar ik hoef niet meer het huis uit dit jaarAlleen nog bed verschonen
Laatste twee dagen was rustig opbouwen, vandaag weer volle bak. Morgen ga ik zeer zeker nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.
Van bespottelijk goedkoop naar belachelijk goedkoop. HUILEN.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Zo hallo, water wordt even duurder.
Kosten voor het water dat u verbruikt (per m3)
1,04 naar 1,25
De cardioloog ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van zoveel oliebollen wordt de wc je beste vriend
Je wil het nieuwe jaar in met dichtgeslibde aderen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalf uur wachten op oliebol in Almere
Nou ik ging net even naar de kraam: NiemandDus ik ben voorzien nu. 20 krentebollen en 4 appelflappen. Waarschijnlijk eet ik vandaag en morgen niks anders
![]()
![]()
Maar ik hoef niet meer het huis uit dit jaarAlleen nog bed verschonen
Splitschema zou goed kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je zoal daar dan? Ik kan echt niet 2 dagen achter elkaar klimmen zonder even wat rust te pakken.
goed planquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, de rest zoekt het maar uit, ik ben er klaar mee voor vandaag.
Nattekat is wel zo’n fitboi natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitschema zou goed kunnen natuurlijk.
Het is per hond hč? Vier honden, 400 euro aan snacks per maand. Dan hakt die BTW-verhoging er wel in ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.
Per hondquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is per hond hč? Vier honden, 400 euro aan snacks per maand. Dan hakt die BTW-verhoging er wel in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |