Jij knalt als eerste het nieuwe jaar in van deze scquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
wat doen buitenlanders trouwens op het moment van 1200? Elkaar omhelzen?
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Even voor 100 euro aan hondensnacks per maand uitgeven.
Nah, 2 dan toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 3 viezige zoenen op de wang
Als ze op de baasjes lijken...quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.
3 is echt NL toch?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb al brokken besteld.
Van 9% naar 21%
Cavia's zijn de nieuwe melkkoeien van de overheid.
Buitenland meestal 2. Die 3e is dan beetje awkward. Was altijd leuk als ik weer eens in het buitenland kwam en dat vergeten was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 3 viezige zoenen op de wang
Voor zover ik weet wel ja.quote:
Altijd weer prijs bij de Duitsers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenland meestal 2. Die 3e is dan beetje awkward. Was altijd leuk als ik weer eens in het buitenland kwam en dat vergeten was.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij knalt als eerste het nieuwe jaar in van deze sc
Es lo que es..quote:
Bitterguruquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja6 uur voor jullie.
Kan ik jullie toekomst voorspellen straks [ afbeelding ]
In Frankrijk is het dan soms weer 1.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd weer prijs bij de Duitsers.
je rechter arm?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vind de Noorse methode wel OK. Beetje op afstand half je hand omhoog doen. In extreme gevallen zelfs een omhelzing.
Ik ben wel benieuwd naar het woord van het jaar 2025quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja6 uur voor jullie.
Kan ik jullie toekomst voorspellen straks [ afbeelding ]
Da's ook net hoeveel ze gezopen hebben.quote:
Welke arm maakt niet uit. En met half omhoog bedoel ik max borsthoogte me je elleboog omlaag.quote:
Niet te ver je hand de lucht insteken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vind de Noorse methode wel OK. Beetje op afstand half je hand omhoog doen. In extreme gevallen zelfs een omhelzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |