Hier is het toch vooral het illegale vuurwerk dat storend werkt. Die ene avond en nacht is prima.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel lekker. En in een aantal grote steden zijn door de overheid georganiseerde vuurwerkshows, daar wordt sowieso niet veel afgestoken door de inwoners zelf.
Jurkje is erg kort dus dat kan ik beter niet doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ergens op de bar dansen?
Ik wou altijd werken bij een Coyote Ugly bar. Wou want nu ben ik te oud en te dik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ergens op de bar dansen?
dansen op de bar of als serveersterquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou altijd werken bij een Coyote Ugly bar. Wou want nu ben ik te oud en te dik.
Zetten ze je bij de WC’s neer achter een schoteltje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou altijd werken bij een Coyote Ugly bar. Wou want nu ben ik te oud en te dik.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je bij de WC’s neer achter een schoteltje.
[..]
[..]
30 % van de fooi vragen, kassaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
But why? Hoop herrie daar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het toch vooral het illegale vuurwerk dat storend werkt. Die ene avond en nacht is prima.
[..]
De halve SC gaat failliet zo.quote:Schone stal en voldoende brokken wordt een dure grap: btw op diervoeding stijgt flink
Niet iedereen heeft het al opgemerkt. Maar zij die wel weten dat de prijzen voor hooi, stro en voer voor dieren vanaf 1 januari flink omhoog gaan, zijn aan het hamsteren geslagen. Bij sommige dierenspeciaalzaken in Twente en de Achterhoek is het ongekend druk. „Sommigen halen een paar pakken voer extra, anderen rijden weg met trailers vol.”
Verdiende je er goed mee?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was vroeger gewoon een volwaardig beroep om bij de toiletten te zitten.
Ja, heb al brokken besteld.quote:
quote:Geerdink ziet dat vooral hondenbezitters zo vlak voor de jaarwisseling hun slag slaan met het kopen van snacks voor hun viervoeter. Hondenvoer was al belast met 21 procent, maar snacks nog niet. „Veel klanten kopen hier wekelijks voor zo’n 20 tot 30 euro aan hondensnacks. Als de btw geen 9 maar 21 procent is, ben je daar ongeveer 4 tot 7 euro extra aan kwijt. Dan heb ik het nog maar over een klant met één hond. Er zijn er genoeg die meerdere honden bezitten.”
Ook kussen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
wat doen buitenlanders trouwens op het moment van 1200? Elkaar omhelzen?
Ik denk dat jij best goed achter zo'n schoteltje kan zitten.quote:
Daar kom je om 12 uur vannacht vanzelf achter.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Jij knalt als eerste het nieuwe jaar in van deze scquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Even voor 100 euro aan hondensnacks per maand uitgeven.
Nah, 2 dan toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 3 viezige zoenen op de wang
Als ze op de baasjes lijken...quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is best knap. Moet je ze flink volproppen.
3 is echt NL toch?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb al brokken besteld.
Van 9% naar 21%
Cavia's zijn de nieuwe melkkoeien van de overheid.
Buitenland meestal 2. Die 3e is dan beetje awkward. Was altijd leuk als ik weer eens in het buitenland kwam en dat vergeten was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 3 viezige zoenen op de wang
Voor zover ik weet wel ja.quote:
Altijd weer prijs bij de Duitsers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenland meestal 2. Die 3e is dan beetje awkward. Was altijd leuk als ik weer eens in het buitenland kwam en dat vergeten was.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij knalt als eerste het nieuwe jaar in van deze sc
Es lo que es..quote:
Bitterguruquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja6 uur voor jullie.
Kan ik jullie toekomst voorspellen straks [ afbeelding ]
In Frankrijk is het dan soms weer 1.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd weer prijs bij de Duitsers.
je rechter arm?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vind de Noorse methode wel OK. Beetje op afstand half je hand omhoog doen. In extreme gevallen zelfs een omhelzing.
Ik ben wel benieuwd naar het woord van het jaar 2025quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja6 uur voor jullie.
Kan ik jullie toekomst voorspellen straks [ afbeelding ]
Da's ook net hoeveel ze gezopen hebben.quote:
Welke arm maakt niet uit. En met half omhoog bedoel ik max borsthoogte me je elleboog omlaag.quote:
Niet te ver je hand de lucht insteken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vind de Noorse methode wel OK. Beetje op afstand half je hand omhoog doen. In extreme gevallen zelfs een omhelzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |