SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Doe die sneeuw maar achter den dieje doarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het hier gesneeuwd heeft zijn mensen wel zo aardig om de sneeuw te schuiven op het parkeerterrein, maar dan schuiven ze het achter mijn auto
Je komt toch wel met je hoofd boven het stuur uit?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of er een sneeuwvlok op staat, dan kan ik ook naar DE
Een soort van marianentrog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer bijna mee verongelukt straalbezopen op een Zwitserse berg op zo'n sleetje, kon net remmen voor een afgrond van minimaal zes kilometer diep.
'Dat ene zeikwijf.'quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe die sneeuw maar achter den dieje doar
even brainstormen wat je daarop kan doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het hier gesneeuwd heeft zijn mensen wel zo aardig om de sneeuw te schuiven op het parkeerterrein, maar dan schuiven ze het achter mijn auto
'ja doe maar achter die auto, die werkt toch altijd thuis'quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbandenquote:
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt toch wel met je hoofd boven het stuur uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.quote:
Bij sommige garages werken fatsoenlijke lui die je wél graag terug zien komen he.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbanden
Oké garage.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Garages proberen je juist die troep aan te smeren omdat de levensduur minder is dan zomerbanden
Lol, denk eerder het tegenovergesteldequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
even brainsneeuwstormen wat je daarop kan doen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet dat?Ik ga nog even trainen in de sportschool zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Doe maar een wiel kaas.. nee hoeft niet gesneden te worden, scheelt jou ook weer werk he.. hehehehehelp."quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zienquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij sommige garages werken fatsoenlijke lui die je wél graag terug zien komen he.
Ja denk dat solidariteit met de kaasboer wel de voornaamste reden is geweestquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk ik had natuurlijk de kaasboer kunnen vragen of hij de stukken die er lagen wat kleiner kon snijden. Maar die arme man zal het vast zo druk hebben deze dagen dat ik daar van af zag. Ook al was de winkel verder rustig, maar dat is slechts een momentopname natuurlijk.
Je moet wel bijblijven bij die #fitgirl natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga nog even trainen in de sportschool zo.
Goed zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
succes om door de vuurwerkstorm te komenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja NK je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zien
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zien
Doe mij maar... een kaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doe maar een wiel kaas.. nee hoeft niet gesneden te worden, scheelt jou ook weer werk he.. hehehehehelp."
Of wel, net wat je doel isquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.
"Alles, hoeft geen zakje omheen."quote:
Lekker driften over de ijzel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wel, net wat je doel is
Als je het nieuws wilt halen...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vooral zo'n dure grap als je wél bij brokken betrokken raakt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe kaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Alles, hoeft geen zakje omheen."
Hopelijk wordt dat gefilmd.quote:
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeikenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat gefilmd.
Fair enough, het is na tienen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.
Ik snapte m'n wekker vanmorgen oprecht niet, dus een half uurtje later opgestaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden door mijn wekker en niet door vuurwerk.
Het is inmiddels 5 januari, ga maar weer slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden door mijn wekker en niet door vuurwerk.
Steekwagentje misschien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet eens door de grenscontroles heenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.
Vrachtwagentje anders?quote:
Jijzelf of je auto?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom niet eens door de grenscontroles heen
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeiken
Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeiken
Blaren in je straatje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.
Flauw.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebben
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij van die bevroren gootjes achter je parkeerplaatsquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.
Of stukken van een slee monteren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.
quote:
quote:
Kan ook helemaal niet in een schoen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met serieuze ijzel ga ik niet eens de weg op, bekijk het maar
Ik ga dan niet eens lopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had geen keus die ene keerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn schoen niet blootstellen aan ijzel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet in een schoen.
Lekker glibberen op de fiets.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pfffft. Weer een voorbeeld hoe de samenleving nooit rekening houdt met je als je simpelweg ontzettend metal wilt zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebben
Wachten op codesquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geen keus die ene keer
Code oranje werd pas uitgegeven toen ik al onderweg naar bestemming was, en ik moest toch weer naar huis.
je pakt een slee en wacht net zolang totdat iemand de slee gaat trekken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan niet eens lopenBen wel blij dat mijn straat heel keurig gestrooid wordt.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ga ik dan gewoon op de grond liggen en dan rollen naar een supermarkt ofzo.. maar meer dan dat ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan niet eens lopenBen wel blij dat mijn straat heel keurig gestrooid wordt als het een bietje glad is.
Uurtje denk ik. Even wachten tot alle bejaarden klaar zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu? Of moet je eerst halve dag moed verzamelen?
Ja en dan zeggen dat ze wel inclusief en voor diversiteit zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pfffft. Weer een voorbeeld hoe de samenleving nooit rekening houdt met je als je simpelweg ontzettend metal wil zijn
Dat is de generatie die straks voor ons moet gaan zorgen.quote:
Zou er weleens code zwart gegeven worden of gaan we dan allemaal deaud?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geen keus die ene keer
Code oranje werd pas uitgegeven toen ik al onderweg naar bestemming was, en ik moest toch weer naar huis.
Picnic bestellen en lachen vanaf het balkon.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je pakt een slee en wacht net zolang totdat iemand de slee gaat trekken?
Hoe laat gaat 'ie dicht?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uurtje denk ik. Even wachten tot alle bejaarden klaar zijn.
En dan huilen als karma toeslaatquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Picnic bestellen en lachen vanaf het balkon.
Achterwielaandrijving, alsof je met wasverzachter in je handen een paling probeert te vangen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mijn schoen niet blootstellen aan ijzel.
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je pakt een slee en wacht net zolang totdat iemand de slee gaat trekken?
Denk dat we dan binnen moeten blijven. Dan heb je toch wel een voorsprong als je al jarenlang op FOK! post.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou er weleens code zwart gegeven worden of gaan we dan allemaal deaud?
die wagentjes glijden wel goed ja....quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Picnic bestellen en lachen vanaf het balkon.
Ik wist niet eens dat er heftige ijzel op komst wasquote:
Ik zit ook al ruim twee weken op een kaart te wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ze doen met post wat kwijtraakt want ergens ligt het?
Opgevroten door de sorteermachine.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ze doen met post wat kwijtraakt want ergens ligt het?
Beetje zoals sokken in de wasmachine.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgevroten door de sorteermachine.
Merk geen verschil.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we dan binnen moeten blijven. Dan heb je toch wel een voorsprong als je al jarenlang op FOK! post.
Het is ook wel een béétje eigen verantwoordelijkheid om het weerbericht te checken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er heftige ijzel op komst was
Ik heb het daarvoor zelfs nooit meegemaakt.
Oh jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achterwielaandrijving, alsof je met wasverzachter in je handen een paling probeert te vangen.
Nou.. het is kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
Oh ja, godver, ik had een keer gladheid met niet-mijn-auto, dat was wel even wat extra voorzichtig wegrijden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achterwielaandrijving, alsof je met wasverzachter in je handen een paling probeert te vangen.
WAT TYP JIJ NOU WEERquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook wel een béétje eigen verantwoordelijkheid om het weerbericht te checken.
Daarom waarschuwingen van het knmi in de gaten houdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook wel een béétje eigen verantwoordelijkheid om het weerbericht te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |