Ja NK je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zien
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus adviseren ze je banden die sneller vervangen moeten worden om je zo snel mogelijk weer te zien
Doe mij maar... een kaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doe maar een wiel kaas.. nee hoeft niet gesneden te worden, scheelt jou ook weer werk he.. hehehehehelp."
Of wel, net wat je doel isquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.
"Alles, hoeft geen zakje omheen."quote:
Lekker driften over de ijzel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wel, net wat je doel is
Als je het nieuws wilt halen...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vooral zo'n dure grap als je wél bij brokken betrokken raakt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe kaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Alles, hoeft geen zakje omheen."
Hopelijk wordt dat gefilmd.quote:
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeikenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat gefilmd.
Fair enough, het is na tienen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.
Ik snapte m'n wekker vanmorgen oprecht niet, dus een half uurtje later opgestaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden door mijn wekker en niet door vuurwerk.
Het is inmiddels 5 januari, ga maar weer slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden door mijn wekker en niet door vuurwerk.
Steekwagentje misschien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet eens door de grenscontroles heenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: ga niet naar het buitenland met je bandjes nu.
Vrachtwagentje anders?quote:
Jijzelf of je auto?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom niet eens door de grenscontroles heen
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |