Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilen over die ene keer ijzel in een vorig leven, maar bandjes die dat kunnen tegengaan een beetje afzeiken
Blaren in je straatje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giet maar lekker in gesmolten toestand in mijn mond, jij lieve kaasboer.
Flauw.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebben
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga nog even trainen in de sportschool zo.
Bij van die bevroren gootjes achter je parkeerplaatsquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.
Of stukken van een slee monteren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij echt ijs op de weg heb je ook aan winterbanden niets, maar juist bij die natte drek geven ze wel meer grip.
quote:
quote:
Kan ook helemaal niet in een schoen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met serieuze ijzel ga ik niet eens de weg op, bekijk het maar
Ik ga dan niet eens lopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had geen keus die ene keerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn schoen niet blootstellen aan ijzel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet in een schoen.
Lekker glibberen op de fiets.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pfffft. Weer een voorbeeld hoe de samenleving nooit rekening houdt met je als je simpelweg ontzettend metal wilt zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn geen banden die met ijzel om kunnen gaan, ja met spikes, maar die mag je hier niet hebben
Wachten op codesquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geen keus die ene keer
Code oranje werd pas uitgegeven toen ik al onderweg naar bestemming was, en ik moest toch weer naar huis.
je pakt een slee en wacht net zolang totdat iemand de slee gaat trekken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan niet eens lopenBen wel blij dat mijn straat heel keurig gestrooid wordt.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ga ik dan gewoon op de grond liggen en dan rollen naar een supermarkt ofzo.. maar meer dan dat ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan niet eens lopenBen wel blij dat mijn straat heel keurig gestrooid wordt als het een bietje glad is.
Uurtje denk ik. Even wachten tot alle bejaarden klaar zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu? Of moet je eerst halve dag moed verzamelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |