1998 is toch 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was tot 10 jaar geleden nog ofzo
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Stelling: 1000 keer liever de achtergrondverhalen van Bart, al heb ik ze al oneindig vaak gehoord, dan de schijtlollige onzin van Jeroen.
Te vaak gehoord, denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef Redefine het volgende:
Hey Jude vind ik tegelijkertijd kwalitatief uitermate teleurstellend als goed.
Dikke eens natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Stelling: 1000 keer liever de achtergrondverhalen van Bart, al heb ik ze al oneindig vaak gehoord, dan de schijtlollige onzin van Jeroen.
Jeroen vind ik sowieso al matig, omdat die alles wat steviger is dan ABBA herrie vindtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan liever Jeroen.Ik heb een zwak voor bejaarden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat valt nog wel mee.quote:
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja maar daar moet je gewoon schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Theoretisch wel, in de praktijk heeft het grote geld teveel macht
Jeroen is juist van de hardere rockquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jeroen vind ik sowieso al matig, omdat die alles wat steviger is dan ABBA herrie vindt
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
In de brugklas met muziekles hadden we een ietwat aparte docent
Hij was fan van de Beatles
Nou is dat opzich niet zo vreemd. Maar hij gebruikte dit in toetsen.
1 van de vragen was: hoevaak wordt het lalala deel herhaalt
Draaide die het hele nummer en moest iedereen gaan meetellenDat vergroot inderdaad je muziekkennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Oeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen definitieve beslissing geloof ik
MESquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeker.
In 2008.
En dat is 16 jaar geleden.
flinke clitquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef mario390 het volgende:
mist verdammt ,mooi is zij wel
[ afbeelding ]
Hey Dude!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef mario390 het volgende:
mist verdammt ,mooi is zij wel
[ afbeelding ]
Dat bleek niet uit de laatste paar keer dat het erover ging. Toen vond die diverse nummers herrie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jeroen is juist van de hardere rock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |