Ken haar verder niet, maar deze intro nu klinkt mij iets te 3FMquote:
Love herquote:
Overal en nergens hahaquote:
Dagoduck!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel eend, ik ga er een eend aan maken.
Ik hoorde het onderweg in de auto, zo zieligquote:
Morning hjmquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:23 schreef houdjemond het volgende:
Kan ik eens uitslapen ben ik alweer wakker. Dag *draait boos om*
Goedemorgenquote:
Om de hoekquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Morning hjm
Vanuit het altijd bruisende Hillywood![]()
3 ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoeveel uur heb jij geslapen?
Als het goed is eventjes bij All Too Well, totdat m’n Taylor vlag en FUCK THE PATRIARCHY bordje werden afgepaktquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Om de hoek![]()
Nog in beeld geweest?
Ga ik straks ook proberen, maar ben bang dat het er direct 8-9 worden en dat ik de halve lijst op Oudjaarsdag misquote:
Wat moet je daarvoor doen? Ik wil er ook éénquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:01 schreef Gretzl het volgende:
Zo nog even blijven plakken om hopelijk de laatste Top 2000-sjaal te kunnen scoren [ afbeelding ]
Van kleuters word je moe en van Colombiaanse pretsneeuw kun je de hele nacht feestenquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:15 schreef Isorden het volgende:
Had er iemand al eens gevraagd wat get verschil is tussen een kleuter en een zakje cocaïne?
Een kleuter gaat eerder het raam uit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:15 schreef Isorden het volgende:
Had er iemand al eens gevraagd wat get verschil is tussen een kleuter en een zakje cocaïne?
Ja, en Eric Clapton zou natuurlijk nooit een zakje cocaïne uit het raam laten vallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van kleuters word je moe en van Colombiaanse pretsneeuw kun je de hele nacht feesten
Het zag er wel gezellig uit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:20 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga weer naar huis rijden
Zou nog een uurtje café van 9-10 kunnen meepakken met JoostGod, maar t is op zich wel mooi geweest voor dit jaar
Ik vind deze Bløf ook helemaal niet zo verkeerd, is in ieder geval voldoende eigen ten opzichte van het origineel en Geike heeft een prachtige stemquote:
Heerlijk sfeertje in het café jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |