Zijn wel ieder jaar dezelfdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
sommigen meer dan 3000 posts. Bizar Phil.
Die Toten Hosen - Tage wie Diesequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zo hoog?![]()
![]()
![]()
1000 en 1 Duitse nummers die beter zijn
Hij staat meestal op het plaatselijke bierfestival, dus als hij er in augustus weer staat, zal ik vragen of hij vals speelt!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat hij zijn barrel aging niet helemaal op de 'nette' manier doet, anders kun je het nooit zo goedkoop houden.
Ofwel dat hij barrels iets te lang gebruikt, of dat hij wellicht met barrel 'chips' werkt, wat goedkoper en sneller is dan het bier daadwerkelijk in een vat laten staan.
Maar goed, puur speculatie, gewoon puur omdat de prijs totaal niet logisch is vergeleken met de concurrentie
Je zit hier wel redelijk goed hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat hij zijn barrel aging niet helemaal op de 'nette' manier doet, anders kun je het nooit zo goedkoop houden.
Ofwel dat hij barrels iets te lang gebruikt, of dat hij wellicht met barrel 'chips' werkt, wat goedkoper en sneller is dan het bier daadwerkelijk in een vat laten staan.
Maar goed, puur speculatie, gewoon puur omdat de prijs totaal niet logisch is vergeleken met de concurrentie
Meer dan de helft van de top 25 ontmoet de afgelopen paar jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
51. oeh
Top 50 moet haalbaar zijn.
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Top 10 gaat er dit jaar niet inzitten voor mij helaas.
“Presenteren”quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, ik erger me aan de presentatie van Desiree.
Verreweg de mooiste PJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |