ze ziet ze vliegenquote:
TETTENquote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Gretzl het volgende:
@:Evenstar ALERT!! @:Evenstar ALERT!! @:Evenstar ALERT!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Lekker ontspannend zo voor het slapen.quote:
Daar ben ik (zijn wij) niet geweest. Ik ben wel eens stadsmens, maar ik hou ook van natuur en cultuur. Misschien ooit nog wel naar wat andere staten van USA. Er staan nu eerste andere bestemmingen op ons lijstje.quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo'n stadsmensMaar Boston vond ik ook wel een fijne stad
Albany (de hoofdstad van New York) vond ik ook een bijzondere verrassing
T levert alleen wel focking goede muziek op!quote:
Ik zie hier een oplossing recht voor je snavel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mot pissen en mijn flesje bier is leeg.
Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
1+1=2quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
1+1 = 2?quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
ik zie geen probleemquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef Isorden het volgende:
Why did Bono fall of the stage?Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Valt mee, kost best veel moeite om eerst een huis te vinden waar ze wel een bad hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker ontspannend zo voor het slapen.
Ja ik ga het niet teveel ophemelen hier, daar zijn andere topics voorquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ben ik (zijn wij) niet geweest. Ik ben wel eens stadsmens, maar ik hou ook van natuur en cultuur. Misschien ooit nog wel naar wat andere staten van USA. Er staan nu eerste andere bestemmingen op ons lijstje.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef Isorden het volgende:
Why did Bono fall of the stage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie hier een oplossing recht voor je snavel.
quote:
quote:
quote:
Ja, leuk. Dank u.quote:
Retorische vraag.quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik nog een gin tonic maken en wat eten uit de koelkast halen?
Of ga ik een glas water pakken en zo richting bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |