Ja, ESF houdt van Fransquote:
Die heeft het uitgevondenquote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef Felagund het volgende:
Ramses Shaffy deed ook aan Van Inkelen.
Die is nog wel ergerquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Net als One met Mary J Blige
Misschien veel per ongeluk?quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Je kunt op Laat Me stemmen je stemt dan op deze versie? Ik snap t nie
Denk dat er veel mensen dit jaar per ongeluk de verkeerde versie hebben gepakt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Of je hebt je piek nog niet bereiktquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik piekte op mijn 39e. It’s all downhill now
Ripquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik piekte op mijn 39e. It’s all downhill now
Sowieso een bijzonder verhaal dat Kavinsky, 1 briljant album uitbrengen en daarna niks meerquote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt een lastige onderneming ja. In die Gale500 staat die al wel vrij hoog
Dit vinden wij niet raarquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Het komt op mij wat elitair over om op deze versie te stemmen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien zijn het allemaal vergissinkjesquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |