Dan maar hopen dat de rechtmatige eigenaar het niet merkt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat blikje bier van de quiz maar open gemaakt.
Laat ik het er op houden dat het maar niet mijn bier is
quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja Henk zijn “controller” vasthouden
Mja, ik noem dit soort biertjes snel 'afwaswater'quote:
Het geheime ingrediënt was de tranen van onze concurrenten.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis dun DJ Paul Elstuk jonguh, tis em echt!quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef essnhills het volgende:
Gaan we hierna weer Vedder met leuke muziek?
Lekker stampenquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef essnhills het volgende:
Klopt. Zo zijn wij. Allemaal psychopaten. Genietende van de info van boswachters wat je moet doen met lijken.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef essnhills het volgende:
Welke was het ookweer?quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bier Halenquote:
Ik heb t zelf ook liever iets zwaarder. Zit aan de kwakquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik noem dit soort biertjes snel 'afwaswater'
Je weet het weer mooi te brengenquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het geheime ingrediënt was de tranen van onze concurrenten.
Er is nog 1 dagquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Eddie Vedder een paar jaar geleden op Pinkpop en toen dacht ik echt dat zijn laatste dagen wel aangebroken waren... dus toch fijn dat ie 2025 gaat halen
Jinxed!quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Eddie Vedder een paar jaar geleden op Pinkpop en toen dacht ik echt dat zijn laatste dagen wel aangebroken waren... dus toch fijn dat ie 2025 gaat halen
Een of andere blond ale van oproerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |