GTA V was nog op de ps3 joh?quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, kocht in 2013 een PS3 + GTA V, daarnaast bijna geen spellen gespeeld op die PS3 en hem vooral nog gebruikt voor Netflix op mijn niet-smart-tv destijds
Andries Knevelquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
Wie speelt ook al weer Vledder in Baantjer?
‘Helpen’quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ocarina of Time.
Huidig;
Tears of the Kingdom en Henk helpen met RDR2. Maar die kon je verwachten.
Yep, een van de weinige games die ik 2x gekocht heb.quote:
get the picturequote:
nEE OMDAT DE BITCH niet op de keuzelijst is gezet door de Radio 2-redactiequote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Omdat daar niet genoeg mensen op stemmen
Laat mij nou ook gewoon eens de controller vasthouden.quote:
Ja, 2013. PS4 kwam iets later uit maar ik ging voor budget dus PS3 gekocht.quote:
Harteloos muis. Harteloosquote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Into the wild was een stomme film. Gekeken met bosbouwers, we hebben allemaal de gast uitgelachen omdat hij niet een simpel plantje kon determineren en toen dood ging.
Van harte welkom.quote:
iets te fruity he?quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat blikje bier van de quiz maar open gemaakt.
Laat ik het er op houden dat het maar niet mijn bier is
Jaja Henk zijn “controller” vasthoudenquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laat mij nou ook gewoon eens de controller vasthouden.
Henk kijkt?
Eh.. nu je het zegt
Dan maar hopen dat de rechtmatige eigenaar het niet merkt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat blikje bier van de quiz maar open gemaakt.
Laat ik het er op houden dat het maar niet mijn bier is
quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja Henk zijn “controller” vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |