Daar is altijd ongeveer 33% kans opquote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat Jesus Of Suburbia midden in de nacht kwam
Het is een impulsactie waarschijnlijk. Ook nog omdat ze anderen dat zien doen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en het komt ook enorm 'laat ik eens gek doen' over in plaats van dat je een beetje zorg besteedt. Het hoeft niet meteen met een fanfare en alles maar doe iets bijzonders en persoonlijks, tenminste. Niet lui vanaf de bank met je telefoon een berichtje sturen.
die een na rechtse mag niet doodgewenst worden... dan komt t zude ofzo nog hoger volgend jaarquote:
Boulevard van washed up dreamsquote:
Is de cataclysmic pole shift toch een feit gewordenquote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zei net al dat het allemaal omgekeerd was
Heeft hij het wel zelf even opgeruimd?quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat Jesus Of Suburbia midden in de nacht kwam
Guylinerquote:
Voor minimaal 1 van de 2?quote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is altijd ongeveer 33% kans op
Ik zal ze totaal niet missen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Isorden het volgende:
Ik moet vanaf woensdag wel weer even gruwelijk afkicken van al die woordgrappen hoor![]()
![]()
![]()
Was je een emo meisje?:)quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het toch fijn om een 15 jarige emo puber te zijn
Ik merk vooral dat ik helemaal ben vergeten hoe ik normaal moet communiceren met mensen in het echt. Ik devolueer hier als het warequote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Isorden het volgende:
Ik moet vanaf woensdag wel weer even gruwelijk afkicken van al die woordgrappen hoor![]()
![]()
![]()
Wat heb jij gebeft dan?quote:
DTS is er niets bij... we blokken alles de moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0271. Green Day - Boulevard of Broken Dreams (25)
0336. Queens of the Stone Age - No One Knows (19)
0663. My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade (12)
0744. Portishead - Glory Box (14)
0844. Beastie Boys - Sabotage (28)
0981. Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down (24)
1310. Gorki - Mia (18)
1312. The Killers - Somebody Told Me (7)
1406. Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk (23)
1456. The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now (1)
1655. Stereophonics - Dakota (9)
1708. James Blunt - Goodbye My Lover (15)![]()
Niet in de lijst
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn (4)
Fontaines D.C. - I Love You (5)
Gala - Freed from Desire (8)
CHVRCHES - The Mother We Share (2)
Haddaway - What Is Love (6)
Arcade Fire - No Cars Go (11)
The Smiths - Panic (13)
Tiffany - I Think We're Alone Now (16)
M.I.A. - Paper Planes (20)
Joy Division - Transmission (21)
Kanye West feat. Pusha T - Runaway (22)![]()
Alizée - Moi… Lolita (27)![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |