In een glas aubquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef 4-elements het volgende:
Persoonlijk heb ik liever bier in the jar, maar soit.
Nee, werkte in Breda. Niet in een bierwinkel overigensquote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had jij toevallig een bierwinkel in Spijkenisse?
quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Isorden het volgende:
En toen was het muzikale jaar gereduceerd tot slechts 1 kantje.
Turn the Page.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck verhuist naar de laatste pagina...
The Dubliners?quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Gunner het volgende:
Thin lizzy heeft het origineel ook niet btw
Je bent net wakkerquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Het maakt mij inmiddels niet meer uit wat er in de jar zit
ja dat deed ze wel maar die site daar is stomquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de link die je hier plakt eindigt op .gif
Het eerste deel van je zin heeft je geredquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
Unforgiven vind ik heel fijn en deze vind ik dan weer niks
Heb je afgezworen? Jij had wel wen flinke verzameling whisky toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan alcohol
Moslim, dus haram...
Inshallahquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan alcohol
Moslim, dus haram...
Ook die is niet de originele tho.quote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Opgezocht of parate kennis. Eerlijk zeggen.
Vat mag ook hoor, ben niet zo kieskeurig. Zolang ik maar bier krijg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |