In een glas aubquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef 4-elements het volgende:
Persoonlijk heb ik liever bier in the jar, maar soit.
Nee, werkte in Breda. Niet in een bierwinkel overigensquote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had jij toevallig een bierwinkel in Spijkenisse?
quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Isorden het volgende:
En toen was het muzikale jaar gereduceerd tot slechts 1 kantje.
Turn the Page.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck verhuist naar de laatste pagina...
The Dubliners?quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Gunner het volgende:
Thin lizzy heeft het origineel ook niet btw
Je bent net wakkerquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Het maakt mij inmiddels niet meer uit wat er in de jar zit
ja dat deed ze wel maar die site daar is stomquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de link die je hier plakt eindigt op .gif
Het eerste deel van je zin heeft je geredquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
Unforgiven vind ik heel fijn en deze vind ik dan weer niks
Heb je afgezworen? Jij had wel wen flinke verzameling whisky toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan alcohol
Moslim, dus haram...
Inshallahquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan alcohol
Moslim, dus haram...
Ook die is niet de originele tho.quote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Opgezocht of parate kennis. Eerlijk zeggen.
Vat mag ook hoor, ben niet zo kieskeurig. Zolang ik maar bier krijg.quote:
Echt? Heeft Adam hem verzonnen ofzoquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ook die is niet de originele tho.
Meen dat het een folk nummer is jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
De originele uitvoerder van Whisky in the Jar is toch onbekend?
overgewaardeerde shitquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk Bef hard met het licht aan!
Is een volksliedje, al aardig oudquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
ja iedereen was bezopen dus niemand die wist wie er zongquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niks mis met een beetje hard beffenquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk Bef hard met het licht aan!
Verhalen gaan al een paar eeuwen terug.quote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt? Heeft Adam hem verzonnen ofzo
Klinkt als Ierlandquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja iedereen was bezopen dus niemand die wist wie er zong
Dat is toch de slogan van Tilburgquote:
Jij ziet liever niet wat je in je mond hebt?quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
Doe bij hard beffen maar liever het licht uit
Wikipedia is zijn vriendquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mo moet even shinen met z'n muzikale kennis
Of hij leest mee.quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor?quote:
quote:
Ik denk dat die zijn luisteraars wel juist inschat. Veel zullen Thin Lizzy niet eens kennen...quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Evenstar het volgende:
Voor jou wellicht onbekend .... Motje heeft zijn luisteraars niet hoog zitten.
Hij denkt dat zijn luisteraars hetzelfde niveau als hij hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Evenstar het volgende:
Voor jou wellicht onbekend .... Motje heeft zijn luisteraars niet hoog zitten.
Mwah, kan toch ook prima met licht aan?quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
Doe bij hard beffen maar liever het licht uit
Hard beffenquote:
Dit liedjequote:
Dat had die beter een maand eerder kunnen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ess doe jij eens normaal!quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Ik kende deze zelfs al van de titel
Zouden ze dat nog steeds doen bij radio2, hier meelezen?quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden ze dat nog steeds doen bij radio2, hier meelezen?
quote:
Die is blijven hangen op 1066.quote:
hoe moet ik dat weten dan?!!?!quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch de slogan van Tilburg
Trustequote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Om mij wel te rusten te wensen
![]()
Slaap lekker Bosjequote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
In een stoffige schaal.quote:
Meer van het baffen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben niet zo van het beffen
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
![]()
Die vislucht is al wel genoegquote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij ziet liever niet wat je in je mond hebt?
Dynamic pricing? Of gewoon standaard al?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn geld te tellen. 200 euro voor een kaartje
Waar dan? Heb hem in het sportpaleis gezien voor een paar tientjes, einde corona periode ongeveerquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaap lekker BosjeDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ik woon om de hoek daarquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten dan?!!?!
ik woon totaaaaaaal aan de andere kant van NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zit wellicht meer in mijn straatje maar kan niet zeggen dat het me aanspreektquote:
Ik ken hem nietquote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Ik kende deze zelfs al van de titel
Baffen doen ze maar in Baflo.quote:
Jouw neus laat je nooit in de steek?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vislucht is al wel genoeg
Volgens was hij net rond voor onze emigratie in NL, toen keek ik naar kaartjes en waren inderdaad belachelijk duurquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:
Die zitten zeker te smullen van al ons gevloekquote:
De tering zegquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |