Idem. Staat op mute hierquote:
Bruiloften & partijen-klassieker in wording, die hoor je in 2060 nog. Net als Engelbewaarder.quote:Op maandag 30 december 2024 19:11 schreef Zwansen het volgende:
Stiekem best een leuk plaatje voor in de kroeg. Uiteraard te hoog, maar dit gaat vanzelf zakken komende jaren.
Doe normaalquote:Op maandag 30 december 2024 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Het zou natuurlijk wel beter zijn als we Corry of Koos terugkregen. Dat dan weer wel.
Of samen in duetquote:Op maandag 30 december 2024 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Het zou natuurlijk wel beter zijn als we Corry of Koos terugkregen. Dat dan weer wel.
Hier had ook Ik verscheurde je foto kunnen staan, godverdommequote:Op maandag 30 december 2024 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Jaquote:
Dat je haar nog je dochter noemt, dát is waar je hebt gefaaldquote:Op maandag 30 december 2024 19:13 schreef Gunner het volgende:
M’n dochter zingt dit woord voor woord mee.
Waar heb ik gefaald.
De platenmaatschappij. Zal poen aan verdiend zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie in de hele lijn van schrijven tot uitbrengen vond dit een goed idee?
quote:Op maandag 30 december 2024 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je hebt geen idee hoe groot die scene is.quote:Op maandag 30 december 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie in de hele lijn van schrijven tot uitbrengen vond dit een goed idee?
Kijk, een echte Yves-fan.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de mooiere platen in de lijst![]()
Drie kunstgebitten mooier zelfs!quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah dit is wel een paar tandjes mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |