Altijd ongesteld moeten worden of zijnquote:
Ik welquote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eindelijk, genot. Snap alleen niet dat zo eentje als deze hoger staat dan Leningrad of New York State of Mind.
Niet de eerste kaap van meneer Alberts dit jaarquote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jezus binnen 18 seconden gekaapt
Zie onderste twee afbeeldingen onder mijn spoiler in de OP.quote:
New York State of Mind is ook een grote favoriet van me ja.quote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eindelijk, genot. Snap alleen niet dat zo eentje als deze hoger staat dan Leningrad of New York State of Mind.
quote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 stemnummers dit uur. Aan mijn uurlijstje is wel af te lezen welke 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
En dan heb ik Scenes from an Italian Restaurant nog niet eens genoemd. Die is ook fantastisch.quote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die laatste mag in de plaats van Piano Man
Chronisch hierquote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd ongesteld moeten worden of zijn
Die heeft zijn noteringen er al doorheen gejastquote:
Goodnight Saigon blijft ookquote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Even na 2 uur, mooi tijdstip.quote:Op maandag 30 december 2024 18:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Snap ik wel als die midden in de nacht langskomt
Ja hoewel Piano Man ook wel weer iconisch is natuurlijk (en ik heb er ook op gestemd).quote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |