Logisch gevolg van het gedrag van israel en bondgenoten bedoel je. Die Moslims waren er al. We moeten samen optrekken om de daadwerkelijke trigger te minimaliseren.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Deze toename van antisemitisme lijkt me niet meer dan een logisch gevolg van de import van honderdduizenden islamofascisten. Iets waar types als @:golfer (en nog meer linkse naïevelingen, zo ongeveer driekwart van dit forum) altijd fanatiek voorstander van geweest zijn. En nu huilen.
Stiekem zijn wij het gewoon eens denk ik hoor.quote:Hear, hear.
Ja. Je hoort hier dan gewoon niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hier ben ik ook voor, en dit zou EU-brede wetgeving moeten worden.
Dat lijkt me een uitstekende manier om heel veel nieuwe moslim-terroristen te kweken.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef mcmlxiv het volgende:
Van mij mag je moslim-terroristen gedwongen voeren met alcohol en varkensvlees, vervolgens de doodstraf geven en in een varkenshuid genaaid begraven. Alles wat voor deze personen het allergruwelijkste is wat ze kunnen bedenken. Dat heb je verdiend met je misdaden.
Nog meer?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekende manier om heel veel nieuwe moslim-terroristen te kweken.
Ik vind het mooi dat je de tegenwoordigheid van geest hebt om deze woorden samen te voegen. Dat bekent dat het voor jou geen pleonasme is. Ik hoop dat goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekende manier om heel veel nieuwe moslim-terroristen te kweken.
Even kijken... je kunt niet in het Paradijs komen omdat je onrein bent. Alles wat je beloofd wordt, wordt ongedaan gemaakt na je dood. (Ik zou de lichamen ook cremeren, niet begraven).quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Complete onzin.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Deze toename van antisemitisme lijkt me niet meer dan een logisch gevolg van de import van honderdduizenden islamofascisten. Iets waar types als @:golfer (en nog meer linkse naïevelingen, zo ongeveer driekwart van dit forum) altijd fanatiek voorstander van geweest zijn. En nu huilen.
Kan je dat met cijfers onderbouwen en waarom Jews en niet gewoon Joodse mensen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:33 schreef oblo het volgende:
Procentueel gezien zijn er maar weinig “Jews” die niet zionist zijn. Sowieso denk ik dat het grootste deel van de westerlingen zionist is. Wie gunt de Joden nou geen plek waar ze zichzelf kunnen zijn en niet bang hoeven te zijn voor antisemitisme?
Mensen zijn mensen. Op een bepaalde manier opgevoed en met hun eigen ervaringen, die ze hebben gemaakt tot wat ze zijn. Niemand zit te wachten op ellende, iedereen wil graag een fijn leven. Maar zowel geluk als ellende komt door andere mensen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je de tegenwoordigheid van geest hebt om deze woorden samen te voegen. Dat bekent dat het voor jou geen pleonasme is. Ik hoop dat goed voorbeeld doet volgen.²
Heb ik al een keer gedaan in deze reeks. Jews, Joden, Joodse mensen, יהודים.. מה זה משנהquote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je dat met cijfers onderbouwen en waarom Jews en niet gewoon Joodse mensen?
Kan ik niet zo gauw vinden, dus graag nog een keer?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef oblo het volgende:
Heb ik al een keer gedaan in deze reeks. Jews, Joden, Joodse mensen, יהודים.. מה זה משנה
Ik denk dat we gewoon moeten stoppen met antisemitisme.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef oblo het volgende:
Mona Keizer en het CIDI moeten niet zo krampachtig doen, ik hoor hier ook geen antisemitisme. Het is gewoon een domme rant waarmee hij ff lekker los kan gaan op Israel en zionisten en iets walgelijks wat Hamas doet kan relativeren.
Ja.. wie denk je nu dat je voor de gek houdt?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:03 schreef egayalS het volgende:
Tis wat. Verbijsterd heeft ze haar auto aan de kant gezet. Monatje denkt weer eens antisemitisme gespot te hebben.
Net als de Israel lobbyist van de PvdA Hirsch, die dingen "hoort" dat niet gezegd wordt
[ x ]
[ x ].
Oordeel zelf zou ik zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Zolang die broeders en zusters geen Soedanezen, Oeigoeren of Koerden zijn en er geen Joden bij betrokken zijn zal het die hele Oemma aan hun hypocriete reet roesten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.. wie denk je nu dat je voor de gek houdt?
Even gekeken, en het is gewoon weer een dertien in een dozijn 'broeder' die nu vooral heel erg bezorgd is om mensenrechten, want 'broeders en zusters'.
Hypocriet gelul.
Die obsessie met WO2 en dat ze "de nieuwe Joden" zijn ook altijd. Zum kotsen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.. wie denk je nu dat je voor de gek houdt?
Even gekeken, en het is gewoon weer een dertien in een dozijn 'broeder' die nu vooral heel erg bezorgd is om mensenrechten, want 'broeders en zusters'.
Hypocriet gelul.
De tijd dat moslims zich gaan gedragen zal wel nooit komen he. Jammer hoor, dan zal het so called islamofobie ook wel niet minder worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Als israel zich gaat gedragen weet ik zeker dat het aantal gevallen so called anti-semitisme terug gedrongen wordt.²
Als hamas zich gaat gedragen weet ik zeker dat er een stuk minder onschuldige palestijnen zullen omkomen en so called uit naam van allah aanslagen teruggedrongen worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Als israel zich gaat gedragen weet ik zeker dat het aantal gevallen so called anti-semitisme terug gedrongen wordt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Als israelhaters zich gaat gedragen weet ik zeker dat het aantal gevallen so called anti-semitisme terug gedrongen wordt.
Dit topic gaat over anti-semitisme. Maar je dapperheid wordt gewaardeerd hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De tijd dat moslims zich gaan gedragen zal wel nooit komen he. Jammer hoor, dan zal het so called islamofobie ook wel niet minder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |